Toon posts:

wel beeld in veilige modus.. normaal niet

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallow allemaal

ik start de computer op. Komt hij aan bij het scherm van Windows Xp Professional. Met dat laad balkje onderin.
Dan gaat hij verder naar windows toe normaal. Maar dat doet hij nu niet. Eerder deed hij het wel |:( :?

Het gekke is dat ik wel erin kom in de veilige modus.

Iemand ervaringen, ideen?

Verwijderd

Heb een tijdje geleden dit ook gehad, kwam omdat Windows het verrekte om door te starten, mits de usb-hub aangesloten was..

Probleem was verholpen door een nieuwe voeding te plaatsen :)

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:59
Dan zou ik eerst in de veilige modus je videokaart-driver er maar eens uitslopen, en kijken of ie daarna wel beeld geeft (VGA) in normale modus....

[zeik-modus]
Search?
[/zeik]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Het is vaag michaelo, maar misschien is je resolutie niet (meer) goed in je 'normale' opstart van WinXP. Sommige schermen kunnen 'out of range' raken bij de verkeerde instelling.

Enig idee of dit het probleem kan zijn? Of weet je zeker dat dat je computer niet meer 'door' laadt?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 10:29:
Heb een tijdje geleden dit ook gehad, kwam omdat Windows het verrekte om door te starten, mits de usb-hub aangesloten was..

Probleem was verholpen door een nieuwe voeding te plaatsen :)
De voeding is net nieuw :S
dus dat lijkt mij eerlijk gezegd niet het probleem..

eerst werkte het wel goed. en vandaag opeens niet meer

Verwijderd

Had ik laatst ook, kreeg een blauw scherm na het laden, wat bij werkte, is in de veilige modus bij software, even de drivers van de videokaart eraf gooien. Dan gewoon opnieuw opstarten en de drivers er weer overheen gooien. Misschien werkt het ook bij jou :)

Verwijderd

Topicstarter
TRON schreef op 21 August 2003 @ 10:34:
Het is vaag michaelo, maar misschien is je resolutie niet (meer) goed in je 'normale' opstart van WinXP. Sommige schermen kunnen 'out of range' raken bij de verkeerde instelling.

Enig idee of dit het probleem kan zijn? Of weet je zeker dat dat je computer niet meer 'door' laadt?
colgens mij laad hij wel door, maar heb ik gewoon geen beeld.
ik sluit hem nu wel effe op een 21'' aan. die kan vast wel de resolutie aan.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry hoor, maar de topicstart is behoorlijk waardeloos. Het komt over alsof je dit topic prompt had geopend, nadat je het probleem ondervond en dat je voor de rest helemaal niets had uitgezocht cq getroubleshoot .. Je bent toch een Tweaker?

Doe eens zélf wat troubleshootwerk, dat zijn allemaal logische dingen. Vervang de videokaart .. Speel eens met beeldscherminstellingen .. Verwijder/herinstalleer de videokaartdrivers .. Doe eens een search op "windows werkt alleen in veilige modus" .. Kijk in de FAQ van dit subforum (onder "Ik heb geen beeld meer als...") .. etc .. Open tenslotte eventueel een nieuw topic met al je bevindingen enzo.

Lees eens rustig de GoT huisregels door om een beter beeld te krijgen van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

[ Voor 23% gewijzigd door BalusC op 21-08-2003 10:40 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.