Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tv op gameboy

Pagina: 1
Acties:

• casemodder
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 09:43
Hoi mede-modders

ik zat me de laatste tijd te vervelen en toen zag ik m'n gameboycolor liggen, nou dacht ik is het mischien mogelijk om tv te kijken op je gameboy dmv van het pal sigaal over te brengen op je gameboy? of zeggen jullie van dit is helemaal niet mogelijk? Ik was al een beetje aan het zoeken en ik heb dit gevonden http://www.hardwarebook.n...dge/cartridgegameboy.html ik zag al iets van pal staan bij pin no5 of is dit iets anders?

Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Nee, dat is een lijntje om grotere adresbereiken aan te sturen. Theeft NIETS met TV-In te maken. Er is geen enkele gameboy die dat ondersteunt.

Er is wel voor de GameBoy Advance een TV Tuner.

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

Dit is helemaal niet mogelijk, tenzij jij zelf een pal->digitaal encoder weet te maken en daar dan weer een microprocessortje aanhangt om het lcd aan te sturen. Kortom, het loont niet om dat te gaan bouwen. Vergelijkbare lcdtjes vind je in bv Casio tv'tjes, en die kun je meestal wel voor videosignalen gebruiken

Verwijderd

Nee, de resoluties/signalen waarop een GameBoyColor werkt is niet compatible met een TV Pal/NTSC-signaal. Om dit te kunnen, zou je een eigen controller moeten maken en de GameBoyColor demonteren - zie ook de CME Faq daarover.

De term "paging PAL" slaat in je link op "Programmable Array Logic" en niet op "Phase Alternate Line" (de TV standaard).
PAL heeft in dat stukje dus betrekking op geheugenbank flipping, een manier om te wisselen van bepaalde geheugenblokken, bijvoorbeeld bij multigamecarts.

Voor de GameBoyAdvance is er wel een TV Tuner zoals sebastius scherp opmerkt.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

En anders moet je ergens een GameGear met TV tuner gaan zoeken.

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 15:17

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Pagina: 1