Toon posts:

Vreemde foutmelding onder apparaatbeheer

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zolang ik m'n pc heb, heb ik deze foutmelding al. Ik heb de pc zelf geassembleerd, maar naar mijn weten heb ik alles toch echt goed aangesloten.

Ik heb een

Processor : Pentium 4, 2,4 ghz
Geheugen :512 ddr
Moederbord : MSI 845 PE

Als ik bij apparatenbeheer kijk, zie ik deze melding :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hvdv/Systeeminfo.JPG

Alleen m'n printer is aangesloten op een usb aansluiting. Deze zit aangesloten op een usb aansluiting rechtstreeks op het moederbord. Verder zit er in m'n pc kast een usb aansluiting. Deze moet ik aansluiten op een interne usb aansluiting. Op m'n moederbord zit naar mijn weten maar 1 interne usb aansluiting.

Nu wordt het dus vechten wat ik daar op aansluit. Ik heb namelijk 3 dingen

Cardreader : Oke, deze sluit ik dan maar even buiten, gebruik hem toch amper,
Nu heb ik dus nog 2 dingen over,

De usb aansluiting van de pc kast zelf, en de usb aansluiting van de bij het moederbord geleverde msi pci interface. Deze bezit 4 lampjes 1 usb aansluiting en een bluetooth functie.

Ik heb gekozen voor de aansluiting van de kast zelf, en die werkt perfect.

Maar toch weet ik niet waar die melding vandaag komt, is het misschien hardware die niet goed is geconfigureerd, of moet ik in de bios misschien nog het een of het ander instellen ??

Ben benieuwd wat jullie er van zeggen

:)

Verwijderd

Moederbord ceedeetje erin, rechtermuiknop, stuurprogramma bijwerken. Worked for me!

Verwijderd

Dit lijkt erop dat de moederbord drivers niet (goed) zijn geinstalleerd. Gewoon driver updaten en op de cd die bij het moederbord zat laten zoeken.

Verwijderd

Usb-controller kan dus usb 2.0 zijn denk ik...

Sm-buscontroller zegt me helemaal niets.....

Zoek anders eens op de site van MSI?

Verwijderd

Ik had het zelfde op een Epox moederbord. Gewoon op de site de laatste drivers voor je moederbord downloaden (allemaal). Na installatie van al deze drivers ben je van deze vraagtekens af.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kijk eens in je manual van je moederbord hoe je je USB controller dient te installeren, blader eens door je Install CD en kijk even waar de USB drivers staan en installeer deze handmatig of laat Windows automatisch zoeken naar de beste drivers...

Kort om, dit is door een lichte inspanning van jouw kant prima op te lossen en is geen topic waard aangezien het hier om basiswerk gaat.

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.