Hallo,
Zolang ik m'n pc heb, heb ik deze foutmelding al. Ik heb de pc zelf geassembleerd, maar naar mijn weten heb ik alles toch echt goed aangesloten.
Ik heb een
Processor : Pentium 4, 2,4 ghz
Geheugen :512 ddr
Moederbord : MSI 845 PE
Als ik bij apparatenbeheer kijk, zie ik deze melding :

Alleen m'n printer is aangesloten op een usb aansluiting. Deze zit aangesloten op een usb aansluiting rechtstreeks op het moederbord. Verder zit er in m'n pc kast een usb aansluiting. Deze moet ik aansluiten op een interne usb aansluiting. Op m'n moederbord zit naar mijn weten maar 1 interne usb aansluiting.
Nu wordt het dus vechten wat ik daar op aansluit. Ik heb namelijk 3 dingen
Cardreader : Oke, deze sluit ik dan maar even buiten, gebruik hem toch amper,
Nu heb ik dus nog 2 dingen over,
De usb aansluiting van de pc kast zelf, en de usb aansluiting van de bij het moederbord geleverde msi pci interface. Deze bezit 4 lampjes 1 usb aansluiting en een bluetooth functie.
Ik heb gekozen voor de aansluiting van de kast zelf, en die werkt perfect.
Maar toch weet ik niet waar die melding vandaag komt, is het misschien hardware die niet goed is geconfigureerd, of moet ik in de bios misschien nog het een of het ander instellen ??
Ben benieuwd wat jullie er van zeggen
Zolang ik m'n pc heb, heb ik deze foutmelding al. Ik heb de pc zelf geassembleerd, maar naar mijn weten heb ik alles toch echt goed aangesloten.
Ik heb een
Processor : Pentium 4, 2,4 ghz
Geheugen :512 ddr
Moederbord : MSI 845 PE
Als ik bij apparatenbeheer kijk, zie ik deze melding :
Alleen m'n printer is aangesloten op een usb aansluiting. Deze zit aangesloten op een usb aansluiting rechtstreeks op het moederbord. Verder zit er in m'n pc kast een usb aansluiting. Deze moet ik aansluiten op een interne usb aansluiting. Op m'n moederbord zit naar mijn weten maar 1 interne usb aansluiting.
Nu wordt het dus vechten wat ik daar op aansluit. Ik heb namelijk 3 dingen
Cardreader : Oke, deze sluit ik dan maar even buiten, gebruik hem toch amper,
Nu heb ik dus nog 2 dingen over,
De usb aansluiting van de pc kast zelf, en de usb aansluiting van de bij het moederbord geleverde msi pci interface. Deze bezit 4 lampjes 1 usb aansluiting en een bluetooth functie.
Ik heb gekozen voor de aansluiting van de kast zelf, en die werkt perfect.
Maar toch weet ik niet waar die melding vandaag komt, is het misschien hardware die niet goed is geconfigureerd, of moet ik in de bios misschien nog het een of het ander instellen ??
Ben benieuwd wat jullie er van zeggen