Hauppauge in windows xp geluid valt weg

Pagina: 1
Acties:

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:41

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
ik heb dus een probleempje met mijn hauupauge kaartje in windows xp.
Als ik lekker tv aan het kijken bent valt om de zoveel tijd het geluid weg, maar niet zomaar weg nee het valt of heel zachtjes dat als ik mijn boxen harder zet je het nog wel hoort en na een tijdje gaat het dan weer terug naar de "normale" sterkte of harder. Hierdoor blijf ik dus steeds kloten met mijn boxen van volume veranderen en schrik ik steeds weer als het geluid weer harder gaat.
weet een van jullie hier de oplossing voor, ik heb de laatste drivers gebruikt van de hauppauge site, de laatste drivers van mijn geluidskaart etc etc maar niks schijnt te helpen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar bij mij kwam het geluid weer terug als ik tussen twee zenders switchte kwam het geluid terug, bij mij lag het aan mijn geluidskaart die gewoon mijn aux dicht gooide na verloop van tijd.

• CTVirus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04 22:08

CTVirus

Dexterslab FAN

ik heb dit ook af en toe, ik heb ook nog niet de allernieuwste software erop staan, misschien is het daarmee verholpen. Zowiezo is het volume beheer irritant gezien hij windows volume controll, beheert.

• Rubman

Rubman

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 09:57:
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar bij mij kwam het geluid weer terug als ik tussen twee zenders switchte kwam het geluid terug, bij mij lag het aan mijn geluidskaart die gewoon mijn aux dicht gooide na verloop van tijd.
wat voor geluidskaart heb jij (ik heb trouwens een c-media on board: CMI8738/C3DX) mischien dat deze info wat meer helpt

ik had dus eerst helemaal geen geluid wat later bleek doordat mijn aux gedempt stond 8)7 .

• Rubman

Rubman

Topicstarter
sorry voor de kick maar het probleem is nog steeds niet opgelost, hij blijft willekeurig mijn geluid dempen en versterken.
weet echt niemand een oplossing (heb bijna alle drivers al geprobeerd) :?

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-05 09:01

seninha

god's right foot

Ik had ook zo iets een tijd geleden. Wat ik er nog van weet is dat het met MSN te maken heeft, weet alleen niet meer wat. Gebruikd de search ff en geef MSN+HAUPPAUGE aan. Misschien dat er iets uit komt.

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Ik had dit v/d week ook.
Na wat zoeken hier op GoT, kon ik het probleem oplossen door:
Uitschakelen van MESSENGER controlke in NAV2003

• Rubman

Rubman

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 09:57:
Ik had dit v/d week ook.
Na wat zoeken hier op GoT, kon ik het probleem oplossen door:
Uitschakelen van MESSENGER controlke in NAV2003
zou je me kunnen uitleggen hoe ik dit precies doe (ben nog redelijk NooB op xp gebied)

Verwijderd

Angels_Dragon schreef op 05 September 2003 @ 23:04:
[...]
zou je me kunnen uitleggen hoe ik dit precies doe (ben nog redelijk NooB op xp gebied)
ahum, hoe leg ik dit uit ;)

- Rechtermuisknop op Norton in traybar
- Norton Antivirus Configureren
- Expres Berichten
- Dan bij Messenger het vinkje weghalen

suc6 en laat ff weten of dit het probleem verhelpt.

• Rubman

Rubman

Topicstarter
ik weet niet of het geholpen heeft, want mijn vader had een grandioos idee sinds ik net naar een nieuwe kamer ben verhuisd (groter dan mijn oude), heeft hij me een tv gegeven omdat ik nu toch genoeg ruimte had en heeft hij mijn tvkaart overgenomen. (dus de eventuele problemen zijn voor zijn rekening) >:)

maar in ieder geval bedankt voor de hulp.

Pagina: 1