Mobster schreef op 21 August 2003 @ 20:15:
[...]
So true. Hij is (mijns inziens) duidelijk niet opgewassen tegen het leiden van een project van het formaat ECC2. Als hij iets zegt heeft hij 9 van de 10 keer commentaar en loopt ie sarcastisch te doen.
Chris deed dat toch allemaal wat relaxter mijns inziens. Oh well. Die laatste paar maanden zingen we het ook nog wel uit

Zo kort door de bocht wil ik zelf niet zijn. (ondanks mijn vorige postings...()
Ondanks dat wij diverse malen contact hebben gezocht om de flush in goede banen te leiden, kan ik me voorstellen dat een organisatie bepaalde probleempjes heeft met diverse onverwachte problemen.
Okee, het ging niet 100% A.O.K. (dupes en router-block), maar dan kunnen we van leren.
Ik heb niet duidelijk genoeg aangegeven dat bij evt. probs ik te bereiken was, en de organisatie dacht mogelijk dat ik lag te snurken (begrijpelijk).
Volgende keer beter.
Dan zal ik proberen alles zo te communiceren (Ey lads, we gonne do this and that!!!!...) zodat geen onhandige dingen gebeuren.
Ik probeer dit positief op te pakken om al onze stunts een draagvlak te geven (in zoverre dat mogelijk is, maar prroberen is altijd mogelijk...).
Vooralsnog ben iki positief, en geef dit ook door aan de org.