Toon posts:

Zit vast met pop-up centreer code!

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na gezocht te hebben op de search, waar ik alleen codes vindt om je popup te laten centreren nadat je op een link hebt geklikt, raadpleeg ik toch de mede tweakeraars!

Had gister ook al gepost maar kreeg 1 vage reply die me niet echt verder hielp, why, don't know maar goed, ben er nog steeds niet uit

Ik zoek namelijk ook een code die een popup centreert, alleen dan wanneer je bijv. mijn url intikt en dat ie dan meteen gecentreert binnen je browser zet.

Ik heb wel de code dat er dan een popup verschijnt en die een bepaald formaat heeft, alleen centreert hij 'm niet en ik ken die code niet. Mijn site is 1024x768!

En dit had ik zelf tot nu toe:

<script LANGUAGE="JavaScript">
window.open( 'test.htm', '', 'width=449,height=273,toolbar=0,location=0,directories=0,status=0,menuBar=0,scrollBars=0,resizable=0' );
void(0)
</script>

Ik weet dat er een screen.width en height volgens mij tussen moet, maar hoe verwerk ik dat in mijn code en heb ik uberhaupt de goeie code ervoor gebruikt??

Hopelijk kan iemand mij verder helpen!!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 13:14

samo

yo/wassup

heb je zelf al gezocht.,..

struin www.dynamicdrive.com eens af en ik ben overtuigd dat je wel iets zal vinden

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

zomaar een nieuw topic openen is hier not done.
zoals ik gisteren al zei is dit basis JS kennis, en als je hier vragen komt stellen dan wordt je geacht in ieder geval de basis onder de knie te hebben.

Doe eens een search hier op het forum of op google met als steekwoorden: popup, center, screen.width ofzo en ik weet zeker dat je wel ergens werkende code kunt vinden.
Wil je de code ook nog eens snappen, zoek dan eens een javascript-tutorial op, die zijn er ook genoeg...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.