pioneer A05 kaduuk? Illegal disc, nero

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:01

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Ik heb sinds 5 dvd's een rot verschijnsel bij de lead out. Hij brand de dvdr helemaal vol en alles gaat goed, maar bij de lead out gaat het dus mis. Hij geeft de melding Illegal disc. En dan daaronder: cannot write disc at once(of zoiets, was iets met disc at once).

Ik heb al gezocht op nero en illegal disc, maar kwam zowel met google als op got niks tegen. Iemand enig idee wat het kan zijn?

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-03 22:46

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik hep hetzelfde met een nieuwe lg dvd brander, nog maar 2 dvd's gebrand, maar krijg dezelfde melding

• wezzley
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-03 19:39
Zijn die 5 laatste dvd's van hetzelfde merk? en is het je voorheen wel gelukt om dvd's van dat merk/type te branden? Op welke snelheid brand je die dvd's? heb je met andere media hetzelfde? andere programma's geprobeerd?

[ Voor 7% gewijzigd door wezzley op 21-08-2003 14:47 ]

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:01

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Het zijn dezelfde dvdr's met exacte dezelfde nero. Ik heb later nero 6 er nog opgezet, maar daar precies hetzelfde verhaal. Maar zet ik het zakie om naar iso met IMGtool en dan fik met DVDdecrypter, dan gaat het allemaal wel goed. Dus brander en dvdr's zijn ok, lijkt het. Maar wat er dan met nero is gebeurd is mij een raadsel.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Nero heeft bij mij ook voor veel problemen gezorgd in combinatie met een bepaalde chipset op het moederbord. Waarom weet ik ook niet. Mijn NEC 1100A kwam niet verder dan 2% en booom stop en vastloper bij Nero. Toen heb ik geprobeerd met Windows xp te branden en dat ging perfect. Dus andere machine gepakt en dezelfde Nero die erbij geleverd werd erop gezet en geen enkel probleem. Ik heb ook nog Adaptec 5 Platium gebruikt en dat was ook geen enkel probleem. Ik denk dat Nero gewoon nog wat prob heeft met bepaalde chipsets.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde met me A06 brander.. maar dan alleen met de -R.. De +r-etjes zijn helemaal geen probleem in Nero, brand ie vlekkeloos.. erg vreemd..
Pagina: 1