Toon posts:

DVD Writers. prijs/kwaliteit

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeiendag,

ik ben van plan van een dvd-writer te kopen maar ik heb geen idee van welke het beste is qua prijs/kwaliteit.
Ik heb een klein budget (rond de 200€) dus ik zou graag een goedkoop model nemen maar als ik dan constant haperende dvd's heb is dat weer geld weggesmeten.
Dit is een heel goedkope die ik ben tegengekomen:
http://www.rodepit.com/st...3a7e76e&abt=37&caller=nav

Is dit brol of kan ik deze met een gerust hart kopen?

Of kan er iemand mij een andere aanraden?

Of heeft er iemand een link naar een vergelijkende studie?

Alvast bedankt,
Ronny King

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Dat linkje werkt niet hier. Ik zie geen product iig...

Maar kijk eens rond (met de search enzo). Veel mensen hebben de NEC 1100 of 1300 gekocht hier, dat zijn prima dingen.

De 1100 doet alleen DVD+R/RW, en de 1300 doet zowel DVD+R/RW als DVD-R/RW (en is dus ook wat duurder)

Kijk eens in de pricewatch. Die 1100 zou zeker binnen je budget moeten vallen, en die 1300 ook wel waarschijnlijk...

[edit]
Welkom hier trouwens, lees de FAQs enzo ook even door, en je hoeft niet de groeten te doen onder je posts, zie de algemene FAQ :)

[ Voor 15% gewijzigd door Moartn op 21-08-2003 01:08 ]

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor uw antwoord!

De link werkt idd niet, hier is de info van die dvd writer:

TOSHIBA DVD RW
Artikel nr.: DVDRW5
Prijs: 157,30 EUR

Toshiba interne DVD RW bulk (geen software, kabels)
Type SDR 5112
DVD RW 4/2.4/12
CD RW 16/10/40

BTW excl. : 130 €

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Wat ik me nou afvraag is of dat ding nu DVD+ of DVD- ondersteunt. Staat er helemaal niet bij, terwijl het toch echt wat uitmaakt.

Ik zou eens rondkijken of je die NEC branders ergens ziet staan, Toshiba heb ik iig geen ervaring mee.

En je kunt je posts ook veranderen als je iets kleins wilt toevoegen, daar is dit knopje voor: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de NEC 1100 gevonden voor 201€.
Is dit een goede prijs? Kan je hem goedkoper vinden in Belgie?

Edit: voor 192 nu op andere site

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 01:35 ]

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01
Gebruik de pricewatch eens daar zie je de goedkoopste prijs die wij weten :D ( heerlijke feature van www.tweakers.net ) www.tweakers.net/pricewatch

Verwijderd

Aan de (schrijf)snelheden te zien is het een +R(W). 2.4 x rewriten is dacht ik 'typisch' +RW.

Kan ook onvolledigheid van het bedrijf zijn. Die webwinkel geeft nou niet echt gedetailleerde productinformatie. Maar de prijs ligt ook in de +RW richting.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 02:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
die pricewatch is idd een schitterende feature, bedankt voor de link.

Kan er iemand uitleggen wat het verschil is tussen de goedkope
NEC ND-1000A DVD+RW (OEM) (122€)
link: http://www.tweakers.net/pricewatch/57395

en de duurdere versie:
NEC ND-1300A DVD±RW (OEM) (167€)
link: pricewatch: NEC ND-1300A 4x

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik kan je nu al zeggen dat dit topic waarschijnlijk wel snel op slot gaat. Dit forum is er eigenlijk alleen voor als je er na goed nadenken en goed zoeken er nog niet uitkomt.
De vraag die jij stelt is bijvoorbeeld makkelijk te beantwoorden door even naar de website van NEC te gaan, en te kijken wat voor verschillen er zijn in de specificaties van de nd-1100 en de nd-1300.
Om je alvast op weg te helpen:
De 1100 kan alleen maar dvd+ schrijven. De 1300 kan dvd+ en dvd- schrijven. Als je wil weten wat het verschil is tussen + en -, dan moet je toch echt even zoeken met google, of in GoT: http://search.gathering.tweakers.net/forum.php/find

[ Voor 1% gewijzigd door lrietveld op 21-08-2003 02:19 . Reden: typo ]

System Specs

Verwijderd

:X

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 02:20 ]

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Iedereen die op Tweakers.net komt moet de Pricewatch toch wel kennen 8)7 ;)

Voor de rest is dit uitsluitend uitzoek, afweeg en redeneerwerk. Kijk eens in de FAQ van dit subforum welke DVD brander je het beste kunt kopen :)

Tot slot wil ik jou ook graag op de door jou schijnbaar ontschoten [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte wijzen. Dan heb je tenminste een beeld van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.