Soundblaster 128 2 speaker PCI, OEM

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-08 11:54
Ik heb een Soundblaster 128 2 speaker PCI, OEM gekocht en de drivers van internet gehaalt,als ik de PC opstart herkent hij een PCI apparaat ik installeer de driver maar dan staat er in het Systeem zo'n ! bij en doet hij helemaal niets
WIe kan me Helpen

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Gewoon de originele drivers gebruiken, die van internet werken bij mij ook niet...

Earth is nice, heaven is better...

• Erw
Het is dus een OEM versie zonder driver cd

• Zwaluw
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06-2003
Meestal krjg je bij OEM ook dirvers.. maargoed, deze keer dus niet.

Vraag dan even aan iemand anders of ie ze wil mailen.

Of je kan terug gaan naar de winkel... en als nog naar drivers vragen. Ze moeten er toch bij zitten.. of ligt dat aan mij?

Verwijderd

Bij m'n schoonouders de 128 (OEM) geinstalleerd zonder enig probleem. Er zat trouwens een CD met drivers bij.

Verwijderd

Hee Erwin, als je me mailt, zeg dan aub. ff waaarover het gaat! Ik wist namelijk niet waar je het over had, en wie je was (weet ik veel wie "Erwin" is...).

Maar goed. Wat precies is er fout volgens Windows? Waarom staat er een uitroepteken? Als je de eigenschappenvan het device opvraagt moet-ie dat zeggen.

De drivers kan ik niet zo snel scoren (rond de kerst of zo ben ik wel bij m'n schoonouders), en ik weet niet of ze groot zijn. Als ze klein zijn wil ik ze wel mailen, maar als ze te groot zijn zul je moeten wachten tot ik ze vanuit m'n werk kan versturen.

Heb jij deze driver gedownload:
<A HREF="ftp://ftp.europe.creative.com/pub/creative/drivers/sbpci/e128up9x.exe" TARGET=_blank>ftp://ftp.europe.creative.com/pub/creative/drivers/sbpci/e128up9x.exe</A>

• Erw
Ja die drivers heb ik ook al geprobeerd
Windows zegt dat het niet de juiste drivers zijn.

Pagina: 1