Toon posts:

Processoren van andere computers delen over netwerk.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben benieuwd of er een programma is om de processors van andere computers in het netwerk te delen zodat deze meerekenen met de (master) computer.

Nu heb ik dit wel eens geprobeerd met netrender van Maxon (cinema 4d) maar dit krijg ik niet werkend.

Wie weet hierover iets.

Verwijderd

Zoek eens iets over clusteren? :)

Met windows 2003 kan je dat instellen, weet alleen niet wat je doel is... ontbreekt nml. in je startpost.

Meer info? :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 21:56
heb je zelf eigenlijk wel enige moeite gedaan om hier iets over te vinden aan informatie :?
dat valt namelijk niet echt op te maken aan je startpost

[ Voor 25% gewijzigd door Crash op 21-08-2003 00:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb regelmatig op deze site gezocht maar ik kon niets vinden.

Verwijderd

Ik vind genoeg. Jij zegt niet specifiek d.m.v. welk OS... dus dan heb je nog meer resultaten.
Post eens nou wat je precies wil, en wat je al gevonden hebt, of gepoogd om het te vinden.

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 19:44

Dr C

met C en CK

als je regelmatig hebt gezocht hier, dan weet je dat het ook wel handig is om wat meer informatie te geven in je openingspost dan kansloos een topic te openen...

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:09
Ik weet dat er een OS is dat compleet op dat concept is gebaseerd alleen weet ik de naam er niet meer van.

Dat OS heeft zijn soort kernel achtig iets over meerdere computers in het netwerk draaien heb ik mij ooit eens laten vertellen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 00:36:
Ik vind genoeg. Jij zegt niet specifiek d.m.v. welk OS... dus dan heb je nog meer resultaten.
Post eens nou wat je precies wil, en wat je al gevonden hebt, of gepoogd om het te vinden.
Ik zal wel de verkeerde keywords gebruiken maar wat ik wil is de processor van een andere computer (win2000) in m'n netwerk delen zodat deze meerekend als ik bv. op de master (winXP) aan het renderen ben.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

zou je beter op rendering kunnen zoeken...

Deze plek is te koop.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde op voor GoT heb je onder andere een scherm met Registratievoorwaarden onder ogen gekregen. Je verklaarde je er destijds mee accoord maar gezien deze topic zou ik je aanraden er nog eens een kijkje te nemen. Zo staat erin dat je voordat je een topic post, je even moet kijken of je wel in het goede suforum zit, en daarnaast de FAQs en stickies van een forum dient door te lezen.

Zo hebben we hier in PMG het volgende:
Dit graag lezen eer je post :)

Waarin staat dat je volledige specs dient te geven, plus wat je allemaal zelf geprobeerd hebt. Ik lees in je openingspost geen van beiden terug.

Maar dit is ook niet het juiste subforum- wat jij wil is in feite een programma over meerder computers draaien. Dat is software (je vraagt immers zelf om een programma). Afhankelijk van je besturingssysteem (welke?) moet je dan in Windows Operated Systems (WOS) of Non-Windows Operated Systems (NOS) zijn, danwel in Software Algemeen (SA) voor discussie omtrent specifiek jouw applicatie.

Tip: zoek eens op 'beowulf cluster'

/verkeerde subforum en te weinig info - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.