Ik heb net in mijn PST file de prullenbak geleegd. Nu wil ik deze recoveren, maar ik krijg nergens de recover deleted items optie te zien zoals vermeld in eerdere topics. Ook heb ik aanpassingen gedaan in mijn registry met DumpsterAlwaysOn als DWORD en value 1 in de juiste sleutel....Nog steeds geen optie hiertoe. Wie weet hoe ik nu mijn prullenbak kan recoveren in Outlook XP !?!?
Verwijderd
ik denk dat je het op je buik kan schrijven. Er zit niet voor niets een prullenbak in Outlook. Aangezien hij ook onmiddelijk je .PST file veranderd neem ik aan dat hij alles files ook daadwerkelijk weggooit.
Het enige wat je kunt proberen is met een programma op je schijf te kijken of er wat op staat. Maar hoe dat moet, geen idee...
Dus geef je erg weinig kans!!!
Het enige wat je kunt proberen is met een programma op je schijf te kijken of er wat op staat. Maar hoe dat moet, geen idee...
Dus geef je erg weinig kans!!!
DumpsterAlwaysOn is in dit geval helaas mosterd na de maaltijd; je prullebak is al leeg.
Recover deleted items werkt voor zover ik weet alleen als je via Exchange werkt.
Het PST wordt trouwens niet meteen opgeschoond, dus er zou waarschijnlijk wat kunnen worden teruggehaald als je niet OL al hebt afgesloten / het bestand hebt compacted (of hoe het in het NL ook heet). Maar hoe weet ik niet
Geen antwoord waar je veel aan hebt, maar ik zou de afzender van het weggegooide mailtje benaderen
Recover deleted items werkt voor zover ik weet alleen als je via Exchange werkt.
Het PST wordt trouwens niet meteen opgeschoond, dus er zou waarschijnlijk wat kunnen worden teruggehaald als je niet OL al hebt afgesloten / het bestand hebt compacted (of hoe het in het NL ook heet). Maar hoe weet ik niet
Geen antwoord waar je veel aan hebt, maar ik zou de afzender van het weggegooide mailtje benaderen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
kan je niet een programmaatje als recover4all gebruiken?
Dat werkt overigens alleen als Outlook de oude pst-file verwijdert en de aangepaste terugschrijft, maar ja je kan het altijd proberen
Dat werkt overigens alleen als Outlook de oude pst-file verwijdert en de aangepaste terugschrijft, maar ja je kan het altijd proberen
Pagina: 1