linux mandrake 9.1 na enter zwart

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-04 00:27

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Topicstarter
hallo ik probeer iets anders dan windows want dat werd een beetje dooi
ik probeer dus linux, ik down mandrake want het schijnt nogal goed voor n00bs te zijn die beginnen met linux dus ik download dit en jah ik start opnieuw op cd rom er in krijg zo'n scherm van f1 of enter dus ik doe enter om de setup te starten
dan zwart scherm, toetsenbord lampjes van numlock is uit de andere 2 knipperen en het eenigste wat ie nog wil doen is als ik op de uit knop druk , hier hoef ik ook gene 5 sec te drukken maar 1. wat meot ik doen? ik wil rustig andere proberen en heb al red hat probeert maar deze ondersteunt mijn moederbord niet en dat is heeeeeeeeel lastig , geen geluid en geen internet:S

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Sorry hoor, maar aan deze woordenbrei kan ik geen touw vastknopen, het enige wat ik er uit kan destileren , is dat je Mandrake 9.1 gebruik, en dat je op enter drukt, en dat je scherm dan zwart wordt :?

Anways.. Lees eens goed NOS policy - updated 01/04/03 door, en probeer het, na het uitproberen van de tips in dat topic opnieuw. En dan graag in ABN s.v.p.

Slotje.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.