Toon posts:

Geen .com meer bereikbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb net router Edimax geinstalleerd en kan nu geen .com (bijv. www.microsoft.com) meer openen. Hoe kan dit? Heb niks aan firewall van router verandert dus daar ligt het niet aan. Wie o Wie? :'(

Verwijderd

toevallig chello?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:04

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

er schijnen hier en daar wat DNS problemen te zijn, als het alleen bij .com domeinen is, zou ik het niet in je eigen config gaan zoeken.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Aan je IP te zien Chello/UPC. Een vriend van mij belde mij net om te zeggen dat UPC/Chello problemen heeft, dus wellicht dat dit ook bij jou aan de hand is. Ook MSN en ICQ werkte niet meer bij hem. Het ligt dus niet aan jou, maar aan het netwerk ;).

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Iets meer informatie plzzz.. wat heb je allemaal geprobeerd? En is het op iedere pc die aan de router verbonden is?

Probeer ook eens om de firewall helemaal uit te schakelen..

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Topicstarter
thanx, heb heet nu ook door. Uiteraard dat K.. chello altijd weer!! dank iedereen voor zeer snel antwoorden

Verwijderd

Weet niet wat het is, maar hier @home, en net nadat ik m'n post hier gedaan had, flikkert hier de verbinding weg.
Het zal wel toeval zijn :(

Kan geen DNS probleem zijn,draai eigen DSN server, gateway was ff weer niet te bereiken, komt steeds vaker voor.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 22:51 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33
Chello heeft probleempjes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.