[meuk] Adobe Audition 1.0

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
meuktracker: Adobe Audition 1.0?

Al lezende op de site raak ik er steeds meer van overtuigd dat dit geen shareware is, maar gewoon een commerciëel pakket. Bij shareware mag je test-versies downloaden, maar die kan ik hier niet vinden; dit verklaart meteen waarom er in de meuk geen download-link wordt gegeven.

Gevonden op de site van Adobe (let op: is een PDF) :
What about Cool Edit 2000 and Syntrillium’s shareware products?
These products will no longer be available
Hmz, dit spreekt het weer tegen:
Will I be able to try Adobe Audition before I purchase it?
A tryout version of Adobe Audition will be available for download from the Adobe Web site shortly after the
product begins shipping. Visit www.adobe.com/audition for more information.
Iemand enig idee ofdat Adobe daadwerkelijk een test-versie aanbiedt van dit programma, terwijl het geen shareware is? :?

[ Voor 52% gewijzigd door pven op 20-08-2003 22:40 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De oude versies van Adobe Audition (CoolEdit-serie) zijn niet meer te downloaden en blijkbaar komt er pas een demo-versie uit als het volledige programma in de winkels ligt. Het is inderdaad jammer dat er geen download-link is, want nu is het eigelijk niet interessant voor de meuktracker. Bij het nieuws hoort het eigelijk ook niet. Hoe raar het ook klinkt, deze blijft lekker in de meuktracker staan zodat er in de toekomst gelinkt kan worden naar deze posting; het is gearchiveerd :P.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
pven schreef op 20 August 2003 @ 22:29:
Iemand enig idee ofdat Adobe daadwerkelijk een test-versie aanbiedt van dit programma, terwijl het geen shareware is? :?
Toen ik die meukposting schreef ben ik uitgegaan van datgene wat jij als laatste noemt. Vandaar dat ie ook in de meuktracker staat, alleen een URL moet ik er t.z.t. nog aan toevoegen. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter