Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature req] Open sticky topics

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018
O.a. door dit topic, maar ook in eerdere discussies kwam het naar voren dat het handig zou kunnen zijn om een vorm van sticky topics toe te passen die wel voor users toegankelijk zijn.

Belangrijke topics zoals het "Hoe heet dit font" topic, het grote virus topic of het "hoe heet heet dit nr topic" (om er enkele te noemen) zitten dan zichtbaar onder de FAQ's, wat punt 1 erg handig is en punt 2 een hoop loze topics kan schelen. Ik weet dat verschillende andere fora (o.a. het Bioware forum) het ook hebben, dus ik kan me voorstellen dat er bij React klanten wel meer vraag naar kan komen/zijn :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

Dat kan, dan moet ACM een extra topic-type aanmaken.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 21:36

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Is het dan niet praktischer om onderaan in de FAQ een lijstje van Belangrijke topics in dit subforum te maken? Persoonlijk irriteer ik me aan een lange lijst stickies.

|_____vakje______|

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik zie zo'n lijst stickies ook niet zitten nee

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018
Hmm, okay, mij leek het wel handiger. In de FAQ helpt btw niet bij loze topics, enige verschil is dat je naar de faq ipv naar de search verwijst :) En het is weer een klik of wat verder, dus veel handiger is het niet. Maar wat is het probleem? Gooi ze anders in een apart vak met zo'n scheidingsbalk ofzo? Evt onderaan.

Maar persoonlijk zie ik het probleem echt niet hiervan? Check anders http://nwn.bioware.com/forums/viewforum.html?forum=42 ofzo, dat is toch niet TE of wel?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

ACM schreef op 01 September 2003 @ 11:53:
Ik zie zo'n lijst stickies ook niet zitten nee
dat is natuurlijk aan het gebruik van de mods zelf. Je kan niet zomaar de mogelijkheid uitsluiten als het soms wel handig is :).

Er zal geen lijst sticky;s van komen, maar soms is het gewoon handig. als je de rij sticky's in elk forum teveel vindt, moet je daar een topic in het crewforum over starten :P. Een policy en een FAQ is in principe voldoende en soms is het handig een of twee topics bovenin de lijst te forceren die even zeer actueel zijn (met virussen bijvoorbeeld) :).

[ Voor 11% gewijzigd door JvS op 01-09-2003 15:26 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.