Toon posts:

Info voor mensen die een (oude) Itrip willen kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.chipmunk.nl/WeekAanbieding.htm

daar is hij te koop vooor €39

p.s dit is geen reclame of in die richting maar heb me suf lopen zoeken naar dat ding en hij is daar online te bestellen :P

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:25

PoweRoy

funky!

fout gelezen |:(

ik dacht dat de itrip veel verkrijgbaar is :? ken paar vrienden die zo'n ding bij de ipod hebben :)

[ Voor 69% gewijzigd door PoweRoy op 20-08-2003 22:40 ]

[This space is for rent]

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Perfect. Ik heb me ook suf gezocht en me laten vertellen dat de iTrip nog niet was goedgekeurd voor verkoop in Europa, maar blijkt nu dus toch te koop in Ned. Bedankt!

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit van het geluid via zo'n Itrip. Wie kan mij daar meer over vertellen? Ergens een review te vinden?

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-02 18:41
Balen.. Ik wil er een voor het nieuwe model iPod :{
Op alle bestellingen onder de 200 euro berekenen wij 10 euro verzendkosten. Eventuele rembourskosten bedragen 5 euro. Al onze prijzen zijn excl 19% BTW.
Hou hier dus rekening mee! Incl. BTW is hij dus € 46,41 + € 10/€ 15 verzond/rembourskosten.
Maar dat lijkt me nog steeds een stuk goedkoper dan hem zelf uit de USA halen/laten komen :)
Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 09:36:
Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit van het geluid via zo'n Itrip. Wie kan mij daar meer over vertellen? Ergens een review te vinden?
[google=review itrip]

[ Voor 103% gewijzigd door Jasper op 21-08-2003 09:42 ]

• fjorden
  • Niet online
een review in het ned. van iemand uit de states kan je lezen op http://www.tidbits.com/tb-issues/lang/nl/TidBITS-nl-681.html (even een paar keer zoeken naar 'itrip', want de review staat ergens onderaan de pagina).

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jasper schreef op 21 augustus 2003 @ 09:39:
Balen.. Ik wil er een voor het nieuwe model iPod :{
Maar je kunt toch ook een "gewone" fm transmitter kopen,
die gooi je in je koptelefoonuitgang van je iPOD , en klaar.

Is nog goedkoper ook........

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• fjorden
  • Niet online
vandaag bij chipmunk een iTrip gekocht, nog geen tijd gehad om de geluidskwaliteit uitgebreid te testen, maar totnogtoe ben ik tevreden. (bij afhalen in de winkel ist'ie trouwens 2 euro duurder).

Het bereik op een vrije frequentie ligt ongeveer tussen de 7-10 meter (binnenshuis), dan krijg je last van de richting hou je de iTrip houdt. Ook op de autoradio is de ontvangst goed.

Op frequenties waarop wordt uitgezonden ligt het bereik op ongeveer 2 cm vanaf de antenne (beetje afhankelijk van de sterkte, bv. bij sky of 538).

De voordelen van de iTrip boven een 'gewone' fm transmitter (vind ik):
- maakt gebruik van de accu van de iPod (geen geklooi met losse batterijen of sigaretteaansteker aansluiting etc.). nog geen tijd gehad om te kijken wat de invloed is op het batterijverbruik
- geen geklooi met losse kabels
- kleiner
- heeft volgens de reviews geen last van verloop
- automatisch aan / uit bij ontvangst van muzieksignaal

[ Voor 5% gewijzigd door fjorden op 24-08-2003 13:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn itrip ook binnen en getest in de auto en hij werkt perfect!!

Heb de juiste frequentie nu en geen ruis of iets dergelijks te horen! top apparaat :*)

Verwijderd

Sinds twee dagen ook in het bezit van een iTrip op de "oude" iPod. Daarvoor had ik een "noname" apparaat met kabels, snoeren en een draaiknopje om het verloop de corrigeren. Die heb ik 1 keer gebruikt en daarna direct weggedaan: absoluut klote.
De iTrip is TOP. Verloopt niet, heerlijke software om de freq in te stellen en ziet er gelikt uit. Een must-have item voor de iPod gebruikers met een auto

• fjorden
  • Niet online
nu na een tijdje de itrip te hebben gebruikt, valt me toch op dat de geluidskwaliteit hoorbaar minder goed is dan gewoon via het draadje. (verder niet uitgebreid getest naar het wat en hoe, maar is wel hoorbaar - vooral hoge tonen).
Pagina: 1