Celeron verkopen - hoeveel vragen?

Pagina: 1
Acties:

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik wil ivm de aankoop van een laptop mijn 1 jaar oude desktop verkopen. De specs:

Abit BP6
Celeron 366@550
256 MB SDRAM
15 GB Harddisk 7200 rpm
Diamond Stealth 32 MB Video
IIyama Vision master 400Pro 17"
Plextor Ultraplex 32 Tsi
Plextor Plexwriter 32/4/2
Soundblaster AWE 64 gold
Webcam Philips Vesta Pro
Creative FPS 1000 speakers en subwoofer
Netwerk, floppy enz enz
in een bigtower kast

Wat kan ik hievoor vragen?? 2000,--? 2500,--? Anders??

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

BP6?

Hoeveel CPU's heb je d'r in zitten.. 1 of 2? :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• koelkast
  • Niet online
ik heb er eentje inzitten. Bp6 was indertijd even duur als een ehrm Be6 met converter geloof ik, of ietsje duurder. En ik heb nooit het nut van 2 celly's ingezien.. Maar weet iemand wat ik hiervoor kan vragen???

• LoekD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 16:24
1000,-

loading...

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54

Metzie

Nyaano !

Op vrijdag 01 december 2000 10:51 schreef LoekD het volgende:
1000,-
Duh, je lult. Da's echt te weinig.
Je kan denk ik ruim 2000 vragen (burner en readers zijn scsi he?)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Kan ik ook alleen je monitor kopen of moet ie weg als complete set ?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• koelkast
  • Niet online
Ik doe hem compleet weg, waarschijnlijk aan m'n broertje. Maar ik moet eerst een goeie laptop hebben, dan pas doe ik hem weg..
En ja, die Plextors zijn SCSI..
Ik zit zelf idd te denken aan zo'n 2000-2250 ofzo...

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
2000 gulden lijkt mij een aardige prijs.

Geef mij maar een Warsteiner.

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
Denk zelfs nog wel meer.
Als die monitor in goede staat is, en die scsi plextor zut werkt ook nog goed dan kun je wel meer dan 2000 vragen

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
idd.. 2000 ofzo. als iemand dat er voor wil geven.. het is tenslotte wel een 2dehands :)

offtopic:
een desktop is toch veel cooler dan een laptop?.. ik zou mn desktop echt niet wegdoen voor een laptopje waar niks aann te tweaken valt... :)

• koelkast
  • Niet online
Op vrijdag 01 december 2000 13:30 schreef rick_h het volgende:
idd.. 2000 ofzo. als iemand dat er voor wil geven.. het is tenslotte wel een 2dehands :)

offtopic:
een desktop is toch veel cooler dan een laptop?.. ik zou mn desktop echt niet wegdoen voor een laptopje waar niks aann te tweaken valt... :)
Ik hoef op zich niet te tweaken hoor, laptoppie kun je genoeg software-tweaken toch? Hmm, ben ik dan ook geen tweaker meer? :?

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:26
Het heeft geen uit te rekenen wat je er ooit voor betaald krijgt. Dat krijg je er nooit voor terug en dat is het ook niet waard nu.

Makkelijkste methode is:
Reken uit wat je kwijt zou als je nu een moet kopen.(vergelijkbaar en NIET sjoemelen, Dual is leuk maar telt niet)
Reken vooral niet in het voordeel van jezelf dat heeft geen nut en raak je alleen maar teleurgesteld als je het niet haalt.

Reken max 50 % van dat bedrag indien je het verkoopt aan een vreemde.
Reken tussen de 60 en 75%(eerder 60) als je het verkoopt aan een bekende. Hij/zij weet immmer van wie hij/zij het koopt en weet als het goed is dat het betrouwbaar is. (als jij betrouwbaar bent tenminste :) )

Alles ouder dan 2 jaar in computerland kun je bijna afschrijven.
een redelijke richtlijn is:
1e jaar 50% afschrijven
2e jaar 30%, 3e jaar 20%.
Na 3 jaar kunt je het ongeveer je spullen gratis weggeven.

Ik denk dat je op een totaal van ongeveer 3300 HFl uitkomt voor een vergelijk baar systeem. En ik denk dat 2000-2500 dan een beetje veel is. Eerder iets tot 2000.

Succes
en vraag niet te veel.

[een prijs toevoegen]

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39
Ik heb een desktop en een laptop, en tenzij je echt bijna de hele dag in de trein ofzo zit, zodat je die laptop nodig hebt, zou ik absoluut geen laptop ipv een desktop doen! Realiseer je wel dat een tft-scherm lang niet zo'n hoge kwaliteit heeft als die iiyama, en om over het geluid maar te zwijgen, en je mist dan ook die 2 leuke plextors natuurlijk! Daarnaast is een groot toetsenbord ook veel fijner.

Ik zou het dus zeker niet doen!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:08

FFF

laptop is idd leuk voor onderweg. m,aar je desktop wegdoen gaat echt te ver, veel trager alles nix te tweaken, en idd is je beeldskwaliteid, en geluiskwaliteid, veel minder, en spellen hebben toch een beetje videokaart nodig. mzzl

• koelkast
  • Niet online
Gamen doe ik nooit, en als ik me desktop aan me broertje verkoop, kan ik af en toe toch wel een backupje draaien. Maar beeldkwaliteit is slechter op een 14" TFTtje? Geschikt voor wat webdesign of absoluut niet?
Pagina: 1