Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een klein radiootje. Liefst kleiner als een MP3 spelertje.

Eentje die makkelijk in je broekzak of binnenzak kan

Moet goed bereik hebben en aardig wat volume.

De enige die ik kan vinden zijn incl. mp3speler. Dat heb ik niet nodig.
Kan ze alleen nergens vinden. In de pricewatch niet en meerdere Webwinkels niet.

Iemand die er eentje kent? En misschien een winkel?

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:03

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Loop es gewoon wat normale winkels in, bij ons bij de V&D [Zwolle ] hebben ze zelfs een zooi van die mini radiot'jes liggen :)

[edit]
Ook een tip: rommelmarkten in de buurt? ga d'r es heen, veel kleine zooi voor heel weinig :) Heb ik ook veel van die geinigheden vandaan :)

[ Voor 40% gewijzigd door Scatman_II op 20-08-2003 21:40 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• eL_Jee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
Volgens mij worden d'r niet veel van die draagbare radiootjes gemaakt met echt kwaliteit. Meestal zijn het van de €2 kruidvat-gevallen ofzo.
Scatman_II schreef op 20 August 2003 @ 21:38:
Loop es gewoon wat normale winkels in, bij ons bij de V&D [Zwolle ] hebben ze zelfs een zooi van die mini radiot'jes liggen :)

[edit]
Ook een tip: rommelmarkten in de buurt? ga d'r es heen, veel kleine zooi voor heel weinig :) Heb ik ook veel van die geinigheden vandaan :)
Als je toch in Zwolle zit, ga dan naar de Mediamarkt... ;)

offtopic:
Kun jij ook msn niet opkomen Scat?

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:03

Scatman_II

R9500 Pro >:)

eL_Jee schreef op 20 augustus 2003 @ 21:41:
Volgens mij worden d'r niet veel van die draagbare radiootjes gemaakt met echt kwaliteit. Meestal zijn het van de €2 kruidvat-gevallen ofzo.

[...]

Als je toch in Zwolle zit, ga dan naar de Mediamarkt... ;)

[offtopic]
Kun jij ook msn niet opkomen Scat?
[/offtopic]
offtopic:
Ok, ok... Maar ik weet niet of ze die overal hebben, de V&D zal wel meer vestigingen hebben...
Verder hebben ze bij die groothandels vast ook veel van dat leuke spul ja, dus áls ze in de buurt zijn....

nog meer offtopic: Ik kom d'r op :)

En idd, kwaliteit is ver te zoeken bij die dingetjes, mijn ervaring is dat de ontvangst echt belabberd is [eigelijk met de meeste porable radio's... ]
Vooral irritant op de fiets, bij elke beweging ruis kraak sputter...

Misschien dat dat in een hogere prijsklasse niet het geval is, maar een tip: goed testen, en eigelijk niet alleen ff een rondje lopen in het pand zelf :)

[ Voor 27% gewijzigd door Scatman_II op 20-08-2003 21:46 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Xavier
  • Niet online
Ja maar moet ik ze eerst vinden :D

Had er eerst eentje van 2 euro bij de Dirk 3 vandaan. Nou meer ruis als geluid.....

• eL_Jee
  • Laatst online: 23:35
Scatman_II schreef op 20 augustus 2003 @ 21:43:
[...]

offtopic:
Ok, ok... Maar ik weet niet of ze die overal hebben, de V&D zal wel meer vestigingen hebben...
Verder hebben ze bij die groothandels vast ook veel van dat leuke spul ja, dus áls ze in de buurt zijn....

nog meer offtopic: Ik kom d'r op :)

En idd, kwaliteit is ver te zoeken bij die dingetjes, mijn ervaring is dat de ontvangst echt belabberd is [eigelijk met de meeste porable radio's... ]
Vooral irritant op de fiets, bij elke beweging ruis kraak sputter...

Misschien dat dat in een hogere prijsklasse niet het geval is, maar een tip: goed testen, en eigelijk niet alleen ff een rondje lopen in het pand zelf :)
Volgens mij heb je die dingen niet echt in hogere prijsklassen. Je zit denk ik dan al snel aan een MP3/MD-speler vast, maar misschien zijn d'r uitzonderingen... :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
wat bedoel je met draadloos? Eentje met ingebouwde luidspreker ofzo? Die weet ik zo ook niet te vinden, maar als je gewoon eentje bedoelt met een koptelefoontje/oordopjes dan is er keus genoeg hoor. OOk kwalitatief beteren voor zo'n 40/50 euro (van sony/philips) heb je wel. Ik heb zelf een vierkante van philips (iets kleiner dan een floppy) met digitale tuner en die heeft prima bereik. Kostte iets van 40 euro.

[edit] deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/assets/products/ae6775axxs_l.jpg

en deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/assets/products/act100psafm_l.jpg
vind ik dan nog mooier.

[ Voor 53% gewijzigd door Palomar op 20-08-2003 22:38 ]

• Xavier
  • Niet online
Dat soort dingen ja.
Naja draadloos in de zin van geen stereotoren.

Waar kan je die dingen kopen? Want heb ze nog net echt gevonden in webwinkels.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij zaken als megapool (zie www.megapool.nl) , mediamarkt, expert, scheer en foppen etc. 1 van die zaken is toch wel bij jou in de buurt? Webshops zou ik zo niet weten.. misschien bij wehkamp.

[edit[ wehkamp zie: http://www.wehkamp.nl/win...oorradig=&OverzichtType=O kost 60 euro, ik weet niet of dat binnen je budget valt?

[ Voor 46% gewijzigd door Palomar op 20-08-2003 22:50 ]

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 14:12

spaceboy

Op grote hoogte

Dixons in elk geval ook. Daar heb ik m'n Philips/Nike ACT100 (geloof dat dat 'm was, zo'n oranje-grijs ding om je arm) gehaald. Erg prettig ding.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Xavier
  • Niet online
Hartelijk dank Palomar. Zal binnenkort eens wat winkels langs lopen.

Verwijderd

ik heb er ééntje bij conrad gekocht, voor een euro of 18. Kzal de link ff zoeken.

--edit--

Link gevonden. Hij is maar €10,95
Conrad site Op de conrad site maar je dan dit nummer in het zoekveld invullen: 310116

[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 23:08 ]

• Xavier
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 23:04:
ik heb er ééntje bij conrad gekocht, voor een euro of 18. Kzal de link ff zoeken.

--edit--

Link gevonden. Hij is maar €10,95
Conrad site Op de conrad site maar je dan dit nummer in het zoekveld invullen: 310116
Hm nee is toch niet wat ik echt een beetje zoek.

Te groot en niet eens geheugen plaatsen. Denk dat het bereik ook veel slechter is als die andere.

• funrider
  • Laatst online: 21-11 11:40
Probeer het eens met een Aiwa.. die hebben aardige collectie en veeel beter dan die kruidvat dingen.. en niet zo duur als Philips of Sony..

Aiwa radios

Heb zelf vrij aardige van 2 jaartjes geleden ofzo.. de Aiwa CRD-500 ... toen bij de BLOCK in Den Haag gekocht geloof k voor 50 gulden ofzo. Goeie vriend van mij heeft naderhand ook een nog veel kleinere van Aiwa gekocht (soort penspeler) met ook meer voorkeuze zenders.. was dan iets van 75 gulden.. kan die nu niet meer op site terugvinden in nieuwere versie.. Ontvangst van die dingen zijn behoorlijk goed.. kan zelf 6 zenders vastleggen + lichtje en hold button, antenne is je hoofdtelefoon.. wel nice ding.

Nieuw model Aiwa.. ziet er ook wel leuk uit..

Aiwa pocketradio RDS ontbreekt alleen nog.. ;8)

[ Voor 3% gewijzigd door funrider op 21-08-2003 15:55 . Reden: toevoeging ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Palomar schreef op 20 August 2003 @ 22:35:
wat bedoel je met draadloos? Eentje met ingebouwde luidspreker ofzo? Die weet iken deze:
[afbeelding]
vind ik dan nog mooier.
Echt waar, dat ding is superklein. Bijna nog kleiner dan een aansteker (qua grootte dan) Is iig zeer handig mee te nemen en goeie kwaliteit :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Xavier
  • Niet online
OK ik heb die van Philips gekocht voor 44,50
Tot nu toe goed bereik.
Moet er alleen nog even achterkomen of de antenne in de koptelefoon zit. Vind dat namelijk maar een log ding zonder functies.

Verwijderd

Xavier schreef op 21 augustus 2003 @ 20:51:
OK ik heb die van Philips gekocht voor 44,50
Tot nu toe goed bereik.
Moet er alleen nog even achterkomen of de antenne in de koptelefoon zit. Vind dat namelijk maar een log ding zonder functies.
De draad van je koptelefoon fungeert als antenne, dat kan een willekeurige koptelefoon zijn, mits je draad van een fatsoenlijke lengte is.

Die philips heb ik dus ook, ik moet er alleen nog achterkomen wat dat schakelaartje is in het batterijenvakje.

Voor de rest vind ik er prima geluid uit komen :)

• Xavier
  • Niet online
he ja. Zit een klein mini schakelaartje.
Komt goed geluid uit. Eens kijken naar een andere koptelefoon.

Verwijderd

Gevonden, het knopje dient voor de 9/10khz stap voor de AM band.

Verwijderd

Waar kopen jullie die Philips/Nike voor 44,50? Zie hem overal alleen maar voor 59.95 te koop staan...

• Christiano007
  • Laatst online: 10:15

Christiano007

Ich bin der champion

Dan moet je toch echt voor de Sony gaan, de beste portable radio die er is.

SRF-M95

Specificaties

Stylish digital tuning radio WALKMAN. Jog lever for one-hand operation. Mega Bass, auto power off and hold function

Digital FM/AM tuner with 20 presets
High sensitivity for excellent reception
Jog lever operation for ease of use
MEGA BASS.
30/60/90/120 minutes Auto power off
Operates on 1xAAA battery
Supplied with Fontopia stereo headphones
Silver

Voor plaatje:
(groot!)

http://www.avland.co.uk/sony/srfm95/srfm95lrg.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Christiano007 op 29-12-2003 13:31 ]