Sims kunnen niet lopen...

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:14
Mijn broertje en zusje spelen beide graag the sims en ik was nou even aardig om hem helemaal te instaleren + alle add-ons zoals house party tot superstar.
Nu het spel start perfect op en werkt ook gewoon.
Alleen wanneer je je huis bouwt en klaar bent en je wilt je sim bedienen, lukt dat niet.
Je kan dus niet op de tv klikken om te zeggen 'kijk tv' of je zegt 'loop daarheen'' werkt ook niet, kortom je kan dus NIKS met je sims of huisdier.

weet iemand hoe dit kan?En heeft hopelijk ook een oplossing.

If it aint broke, fix it till it is!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
betere rip downloaden

Koop het spel legaal :)

Verwijderd

[flauwe modus AAN]
rolstoel voor ze kopen?
[flauw modus UIT]

• Venxir
omg had al wel zulke reacties kunnen verwachten :| :7

Verwijderd

Niet alle add-on's tegelijkertijd installeren en even kijken bij welke add-on het fout gaat?

• Venxir
ik even balen daar gaat 1 uur aan install tijd 8)7

• sdomburg
Venxir schreef op 20 August 2003 @ 20:49:
omg had al wel zulke reacties kunnen verwachten :| :7
ja sorry, zo is het wel nu 1maal. Rips worden gemaakt zodat ze meestal werken, als je dan allemaal combinaties van rips installeert gaat het ongetwijfeld fout. Warez scene doet niet echt aan support enzo ;)

[ Voor 8% gewijzigd door sdomburg op 20-08-2003 20:52 ]

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 11:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

sdomburg schreef op 20 August 2003 @ 20:52:
[...]

ja sorry, zo is het wel nu 1maal. Rips worden gemaakt zodat ze meestal werken, als je dan allemaal combinaties van rips installeert gaat het ongetwijfeld fout. Warez scene doet niet echt aan support enzo ;)
En GoT ook niet aan aan support op illegale versies :)

Maar goed, als ie legaal is, waar we maar gewoon even van uit gaan.. Heb je al een re-install geprobeerd? Updates op de website toevallig? 1 add-on tegelijk proberen om te kijken welke misgaat?

• Venxir
ik beken... tuurlijk illegaal, geen enkele gloeiende @@P op de wereld gaat een fortuin uitgeven aan al die uitgemolken add-ons ;)

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 11:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Venxir schreef op 20 August 2003 @ 20:56:
ik beken... tuurlijk illegaal, geen enkele gloeiende @@P op de wereld gaat een fortuin uitgeven aan al die uitgemolken add-ons ;)
Ben het stiekem wel met je eens, maar helaas, het mag gewoon niet volgens de regels. :) Dus doen we het maar niet.. :) Tenmisnte, niet hier op GoT.

Succes nog ;)

• sdomburg
Als je ze zo uitgemolken vindt moet je ze niet spelen en anders gewoon kopen. Als je dan toch voor een rip kiest, moet je niet raar kijken als het niet werkt. Behalve dat we je hier niet kunnen helpen als je allemaal rips door elkaar heen installeerd, mag het ook niet volgens de policy.

Tip: Installeer 1 voor 1 en kijk vanaf welke het misgaat, heb je iig. wat.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Oh, dus ik ben één van de gloeiende apen die dat wel doet? :{

Wat je kan proberen is de cheat gebruiken waarbij je de sims kan deleten vanuit het spel en kijken wat ze dan doen. Lukt het met alle tips niet dan kun je naar de winkel lopen. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Venxir
bazs2000 schreef op 20 augustus 2003 @ 20:59:
[...]

Oh, dus ik ben één van de gloeiende apen die dat wel doet? :{

Wat je kan proberen is de cheat gebruiken waarbij je de sims kan deleten vanuit het spel en kijken wat ze dan doen. Lukt het met alle tips niet dan kun je naar de winkel lopen. :)
het was gewoon mijn persoonlijke mening ;)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

In dat geval gaat deze op slot, waarschijnlijk is het dan gewoon (zoals boven al wordt gesugereerd) een slechte rip...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.