Mijn neef gaat volgende maand verhuizen en hij heeft nu 6 maanden een 512/256 ADSL verbinding via Demon. Na zijn vraag hoe het zit met verhuizen van de aansluiting meldt Demon dat dit niet mogelijk is. Er dient een nieuwe aansluiting gerealiseerd te worden. Ook moeten de resterende 6 maanden van het jaarcontract betaald worden. Een nieuwe aansluiting kost 120 euro. De resterende 6 maanden kosten 234 euro. Totaal dus 354 euro onkosten aan de verhuizing. Heeft iemand ervaring met het verhuizen van een Demon aansluiting binnen een jaar? Moet er echt zoveel geld neergeteld worden, of krijg je korting op de maandtermijnen van je nieuwe aansluiting? Hou je je gebruikersnaam of moet je weer een nieuwe nemen en iedereen je nieuwe emailadres doorgeven? Alvast bedankt voor de reacties.
Yeps, dat moet je gewoon betalen. Stond er ook duidelijk bij. Alle BBNed lijnen zijn JAARcontracten. Binnen die periode opzeggen of verhuizen maakt niet uit: je blijft gewoon die abbo.kosten per maand schuldig, ook al woon je er niet meer.
Of je gebruikersnaam en maildinges overgezet kunnen worden: ik denk het wel. (IP weet ik niet zeker), maar goed, die vraag moet je bij je ISP neerleggen.
en trouwens, je mailadres blijft dat jaar toch nog actief, je moet 'm toch betalen
Of je gebruikersnaam en maildinges overgezet kunnen worden: ik denk het wel. (IP weet ik niet zeker), maar goed, die vraag moet je bij je ISP neerleggen.
en trouwens, je mailadres blijft dat jaar toch nog actief, je moet 'm toch betalen
Verwijderd
Van de demon site:
code:
1
2
| Als u van plan bent binnen een jaar te verhuizen kunt u beter nog geen Demon DSL Express aanvragen. Voor meer informatie zie de voorwaarden. |
offtopic:
Daarom zit ook af te wachten, ben op zoek naar een koopwoning....
Als ik die heb, ga ik gelijk over van @home naar Demon :
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 23:01 ]
Tja, ik heb toch gekozen voor Demon.Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 23:00:
Van de demon site:
code:
1 2 Als u van plan bent binnen een jaar te verhuizen kunt u beter nog geen Demon DSL Express aanvragen. Voor meer informatie zie de voorwaarden.
offtopic:
Je kunt het abbo altijd nog downgraden naar het laagste abbo, en ALS ik een woning kon scoren, was dat toch niet binnen 6 maanden. Tegen de tijd dat ik dan alles over zou hebben en klaar, zou het me in verhouding niet zoveel kosten.
Weet je zeker dat je tussentijds kan downgraden van abo?DJSmiley schreef op 20 August 2003 @ 23:27:
[...]
Tja, ik heb toch gekozen voor Demon.
Je kunt het abbo altijd nog downgraden naar het laagste abbo, en ALS ik een woning kon scoren, was dat toch niet binnen 6 maanden. Tegen de tijd dat ik dan alles over zou hebben en klaar, zou het me in verhouding niet zoveel kosten.
Demon zuigt dus. Ze zijn een klant kwijt. Hij wist ook niet dat hij dit jaar al zou verhuizen, maar jaaa.... OK, voorwaarden niet goed gelezen, maar toch raar. Dat je opnieuw aansluitkosten moet betalen OK, maar BBnet vangt nu gewoon lekker dubbel en ze kunnen die lijn volgende maand gewoon aan iemand anders verkopen. Bye bye Demon.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 13:32 ]
Het geld voor alle BBned dealers.. dus niet alleen demon. BBned regeld het gewoon op die manier...
- hardware always changes.. -
Ja verhuizen kan.. Maar ook niet binnen een jaar..Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 14:46:
Bij ADSL van KPN kun je gewoon verhuizen. Je betaalt 50 euro en het is geregeld.
En mocht je bijvoorbeeld willen opzeggen nar bijna 2 jaar een abbo te hebben bij planet.. Dan kan dat niet, want u heeft een jaar contract meneer..
Dus elke provider is een probleem binnen een jaar .. Dus het is niet alleen Demon.
Maar het is wel zo dat ik het ook niet goed vindt dat je niet kan verhuizen.. Je weet van te voren niet wat er in een jaar kan gebeuren... Dus het lijkt me dat het gewoon zou moeten kunnen.. Maar helaas de werkelijkheid is anders.
PS5 User ;-) ...
Een vriendin van me is binnen een jaar verhuisd met ADSL van KPN en heeft dus alleen 50 euro moeten betalen. Je kunt na een jaar toch binnen een maand weg bij een provider of zie ik dat verkeerd?
Pagina: 1