Ik zat is op It2move te kijken en toen zag ik een mp3 speler staan:

Het is een kloon van een muvo zeggen ze en de functies zijn het zelfde hier wat specs:
Equivalent aan de Creative Nomad Muvo 128MB
Geheugen: 128MB USB Flash (direkt in te pluggen op uw USB poort en makkelijk mee te nemen)
Opslag medium: MP3 Player
Gebruikers mogelijkheden: Muziek en data opslag
Kabel: USB standaard
Comaptible: USB 1.1 (970KB/sec lezen en 610KB/sec schrijven)
Dimensie: 75mm x 36mm x 13mm
Gewicht: 57 Gram
Meegeleverd: Headphones
Uit deze handzame MP3 speler komt uitstekende muziek en hij is dan ook idiaal voor sporters. MP3 nummers zijn gemakkelijk te downloaden van internet en direct via uw USB poort op de 128MB sleutel te zetten.
Daarnaast is het natuurlijk eenvoudig om ook data op de 128MB op te slaan, zodat u uw belangrijkste gegevens altijd bij de hand heeft. Het floppy disk opslag tijdperk is hiermee weer een stapje verder naar het verleden verschoven. Met één alkaline batterij geniet je 8 uur lang van jouw favoriete nummers, waar je ook bent en wat je ook doet.
128 MB USB Flash Disk
& MP3 Player
Nieuw; Op voorraad
€ 72,00
ff gaan googelen en toen vond ik nog een plaatje

klikbaar.
Nou is mijn vraag is dit nou fake of is het gewoon het zelfde als een muvo?
Voor 72 euro lijkt mij dit een aardig dingetje. Persoonlijk vind ik de kleur ook mooier dan de muvo.
Alvast Bedankt

Het is een kloon van een muvo zeggen ze en de functies zijn het zelfde hier wat specs:
Equivalent aan de Creative Nomad Muvo 128MB
Geheugen: 128MB USB Flash (direkt in te pluggen op uw USB poort en makkelijk mee te nemen)
Opslag medium: MP3 Player
Gebruikers mogelijkheden: Muziek en data opslag
Kabel: USB standaard
Comaptible: USB 1.1 (970KB/sec lezen en 610KB/sec schrijven)
Dimensie: 75mm x 36mm x 13mm
Gewicht: 57 Gram
Meegeleverd: Headphones
Uit deze handzame MP3 speler komt uitstekende muziek en hij is dan ook idiaal voor sporters. MP3 nummers zijn gemakkelijk te downloaden van internet en direct via uw USB poort op de 128MB sleutel te zetten.
Daarnaast is het natuurlijk eenvoudig om ook data op de 128MB op te slaan, zodat u uw belangrijkste gegevens altijd bij de hand heeft. Het floppy disk opslag tijdperk is hiermee weer een stapje verder naar het verleden verschoven. Met één alkaline batterij geniet je 8 uur lang van jouw favoriete nummers, waar je ook bent en wat je ook doet.
128 MB USB Flash Disk
& MP3 Player
Nieuw; Op voorraad
€ 72,00
ff gaan googelen en toen vond ik nog een plaatje

klikbaar.
Nou is mijn vraag is dit nou fake of is het gewoon het zelfde als een muvo?
Voor 72 euro lijkt mij dit een aardig dingetje. Persoonlijk vind ik de kleur ook mooier dan de muvo.
Alvast Bedankt
Cons:::BB4E