Toon posts:

Nieuwe videokaart ---> Pc hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Geforce 4 Ti 4200 128MB, en steeds als ik een spel doe, loopt ie vast na een tijdje. In windows heb ik nergens last van. Verder heb ik een AMD 1 Ghz, 384 MB Ram, en Windows XP. Wat is hier aan de hand?

Ik heb al geprobeerd om in de bios de agp snelheden (2x, 4x e.d.) te veranderen maar het helpt niet. Tis ook niet de koeling, daar heb ik ook al het e.e.a. mee geprobeerd, weet nu zeker dat t daar niet aan ligt. Ik kreeg net wel een BSOD, daarin stond :

Bad Pool Caller

Bezig met starten fysieke geheugendump
Fysieke geheugen dump voltooid
Neem contact op met systeembeheerder bla bla

Als ik ga spelen, blijft de pc hangen (het beeld) geluid gaat wel door, of heb ik een spontane reboot. Iemand die mij kan helpen??

Verwijderd

[search=bad pool caller] al geprobeerd ? Staat ontzettend veel tussen voor jou volgens mij.

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 07:54
wat had je eerst voor een videokaart? toevallig een ATI?

ik ben namelijk van een nividia kaart naar een ATI gegaan, een reinstall was toen echt wel noodzakelijk, het wou echt totaal niet meer lekker draaien

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;314492

Knowledge Basen is eerste stap na een BSOD :)

Verwijderd

Helaas moet ik zeggen dat ik het zelfde probleem heb allen ik heb een gf FX en loopt ie allen vast bij Vice City.
Soms helpt het om de oudere drivers te instaleren... (heeft ff geholpen bij mij maar toen deden andere dingen het nie goed meer) anders weet ik het ook nie meer...

Verwijderd

0x000000C2: BAD_POOL_CALLER
(Click to consult the online Win XP Resource Kit article.)
A kernel-mode process or driver incorrectly attempted to perform memory operations. Typically, a faulty driver or buggy software causes this.
Bron

Het lijkt erop, dat de drivers van je Gf4 niet goed zijn.
Verwijderen met Detonator Destroyer en daarna een goeie installeren ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik deed het net nog een keer, en toen kreeg ik een BSOD waarin stond

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Wat heeft dit te betekenen?

• sdomburg
Verwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 20:00:
Ik deed het net nog een keer, en toen kreeg ik een BSOD waarin stond

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Wat heeft dit te betekenen?
Ik zei net al, eerst in de MS Knowlege Base checken bij een BSOD. Doe dat dan ook plz :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dus als ik het goed begrijp MOET het wel aan mn driver liggen, am i right!? Zo ja, wat kan ik het beste als driver gebruiken?

• sdomburg
Verwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 20:02:
Hmm dus als ik het goed begrijp MOET het wel aan mn driver liggen, am i right!? Zo ja, wat kan ik het beste als driver gebruiken?
Probeer er verschillende en kijk welke geen problemen bij jou opleveren. Ik zou beginnen met de nieuwste ;)

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwste detonator heb ik iig al gehad, ook al wat oudere...

• sdomburg
Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 20:12:
De nieuwste detonator heb ik iig al gehad, ook al wat oudere...
Verwijder je de oude wel telkens voordat je een nieuwe installeerd met bv. detonator destroyer?

Verwijderd

Topicstarter
Tis opgelost! Iedereen bedankt!!

• sdomburg
Verwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 21:20:
Tis opgelost! Iedereen bedankt!!
En als je nou erbij verteld hoe hebben we weer wat aan dit topic voor de search ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op de originele driver cd stond een AGP driver, die heb ik geinstalleerd, samen met de 30.82 detonator, en nu werkt alles vlekkeloos.
Pagina: 1