Toon posts:

Incomplete internetpagina's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search al gebruikt, echter nog niks bruikbaars gevonden.

Situatie is als volgt:
PC, voorzien van Windows XP Professional, SP1, en Internet Explorer 6, SP1
Sommige pagina's openen niet helemaal, of helemaal niet. Zie 3 onderstaande voorbeelden.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~mbvki/vaag/startpagina.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~mbvki/vaag/tweakers.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~mbvki/vaag/fokzine.jpg

De windowsupdate.microsoft.com site blijft helemaal leeg.

Wat heb ik al geprobeerd?

* Internet Explorer ingesteld op alle defaults
* Internet Explorer verwijderd en opnieuw geinstalleerd
* Java VM opnieuw geinstalleerd
- Zowel de MS als de Sun versie
* Windows XP SP1 opnieuw geinstalleerd
* Alle beveiligingsinstellingen nagelopen van Internet Explorer met een identiek
systeem, waarop de pagina's wél geladen worden
* Ad-Aware geupdate en laten scannen, niks gevonden
* Virusscanner geupdate en laten scannen, niks gevonden

Als er iemand is die enig licht in de zaak kan werpen... want ik begrijp het niet meer...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het probleem is dat er geen scripts geladen worden. Of het zit in de beveiligingsinstellingen, of er is een programma wat het gebruik van scripts tegengaat (antivirus?).

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

blackd schreef op 20 August 2003 @ 19:50:
Het probleem is dat er geen scripts geladen worden. Of het zit in de beveiligingsinstellingen, of er is een programma wat het gebruik van scripts tegengaat (antivirus?).
Dat denk ik ook inderdaad. Heb je misschien PupUpCop of Norton PF geinstalleerd?

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Godjira schreef op 20 August 2003 @ 19:51:
[...]

Dat denk ik ook inderdaad. Heb je misschien PupUpCop of Norton PF geinstalleerd?
Er is alleen Norton Antivirus Corporate Edition 7.5 geinstalleerd, verder geen firewalls, ad-blockers, of wat dan ook ... vandaar mijn wanhoop, anders had ik het nog wel begrepen :)

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:24

BioHazard

*\o/*

Heey wat raar ik had precies hetzelfde...Pc af. Volgende morgen aan en alles deed het weer dus...tja?

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 19:53:
[...]

Er is alleen Norton Antivirus Corporate Edition 7.5 geinstalleerd, verder geen firewalls, ad-blockers, of wat dan ook ... vandaar mijn wanhoop, anders had ik het nog wel begrepen :)
Heeft die Corp. Ed. van Norton geen scriptblokkers in het programma zitten toevallig? (Ken die scanner niet super)

Profile

• blackd
  • Niet online
Misschien helpt - voor zover je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk - het legen van de cache? De Javascripts van T.net willen nog wel eens niet goed binnenkomen, kan hier ook het geval zijn (al is bij 3 sites hetzelfde verschijnsel wel _erg_ toevallig).
Godjira schreef op 20 August 2003 @ 19:55:
Heeft die Corp. Ed. van Norton geen scriptblokkers in het programma zitten toevallig? (Ken die scanner niet super)
Ik ken 'm wel, maar dat zit er niet in.

[ Voor 34% gewijzigd door blackd op 20-08-2003 19:55 ]

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 18:52
Zoek het bij je TCP/IP instellingen

Heb je een dynamisch IP-adres of maak je gebruik van meerdere internet-verbindingen?

Het lijkt me niet dat het aan eventuele scripts ligt. dit ziet er meer uit als een verbinding die er halverwege mee stopt.

Als je zo een pagina hebt, en dan in de menubar naar VIEW | SOURCE gaat, stopt de sourcecode dan ook zomaar ergens of loopt die wel netjes door tot
[html]</html>[/html]

Wanneer je niets raars in je TCP/IP instellingen kan vinden download dan eens een packetsniffer, en bekijk hiermee de pakketjes die binnenkomen bij het openen van een pagina. Zijn deze incompleet dan had ik gelijk, zijn deze wel volledig.. dan zou ik zeggen; scandisk-en en defragg-en.

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 20 August 2003 @ 19:55:
Misschien helpt - voor zover je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk - het legen van de cache? De Javascripts van T.net willen nog wel eens niet goed binnenkomen, kan hier ook het geval zijn (al is bij 3 sites hetzelfde verschijnsel wel _erg_ toevallig).

[...]

Ik ken 'm wel, maar dat zit er niet in.
Nee, helpt ook niet. Ik heb alle temp files getrasht, alle internet temp files getrasht, cookies verwijderd, downloaded internet components map geleegd, geschiedenis gewist.. verzin het :D

Dat het een javascript probleem is ben ik wel achter, het lijkt er op dat het uit staat. Pak ik een andere pc, zet ik daar javascript uit, dan krijg ik dezeflde problemen. Zet ik het weer aan, opgelost.. Zet ik het echter aan op deze probleem-pc dan gebeurt er niks . Volgens de opties staat het aan, echter het beeld zegt duidelijk van niet...

Verwijderd

Topicstarter
frickY schreef op 20 August 2003 @ 20:00:
Zoek het bij je TCP/IP instellingen

Heb je een dynamisch IP-adres of maak je gebruik van meerdere internet-verbindingen?

Het lijkt me niet dat het aan eventuele scripts ligt. dit ziet er meer uit als een verbinding die er halverwege mee stopt.

Als je zo een pagina hebt, en dan in de menubar naar VIEW | SOURCE gaat, stopt de sourcecode dan ook zomaar ergens of loopt die wel netjes door tot
[html]</html>[/html]

Wanneer je niets raars in je TCP/IP instellingen kan vinden download dan eens een packetsniffer, en bekijk hiermee de pakketjes die binnenkomen bij het openen van een pagina. Zijn deze incompleet dan had ik gelijk, zijn deze wel volledig.. dan zou ik zeggen; scandisk-en en defragg-en.
Heb ik ook al aangedacht, als ik de source bekijk zie ik de hele pagina gewoon staan...

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Netscape 7.1 installeren? ;)

• blackd
  • Niet online
Probeer dit eens;
http://support.microsoft.com/?kbid=318378
En dat lost zijn probleem op?

• Blasterxp
  • Niet online
blackd schreef op 20 August 2003 @ 20:03:
Probeer dit eens;
http://support.microsoft.com/?kbid=318378
[...]

En dat lost zijn probleem op?
Neej., niet echt.

Lijkt op een time-out probleem eigelijk. Gaan gecached pagina's ook mis?

• blackd
  • Niet online
Een andere browser is wel een goed middel om te kijken waar de fout zit. Werkt met Netscape/Opera/Mozilla alles goed, dan is je TCP/IP stack in orde. Toch niet zo'n slecht idee ;)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:44

momania

iPhone 30! Bam!

Dit is meer een software aangelegenheid.

>> Software Algemeen ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Heb je Zone Alarm toevallig draaien?

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-08 18:07
ik had dat als ik mijn proxy server gebruikte. mss dat het helpt om die uit te schakelen

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:11
Probeer bijvoorbeeld als tweakers zo geladen is op CTRL + R te drukken, dan haalt hij alle scripts weer opnieuw binnen. Bij mij komen soms dergelijke sites ook zo vern**kt binnen als op de plaatjes. Eén keer CTRL + R en dan ziet de site er weer goed uit :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Had ik ook last van.
Kwam door de Blaster worm.( hij voerde geen javascript uit )

zou ff kijken of tie niet stiekum is binnen gekomen.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 18:52
Vreemd
Gister dit topic op mn werk gelezen..
En thuis had ik het zelfde probleem. Bij mij kwam het omdat mn internet gewoon hing.
De source lijkt compleet.. en deze kan ook zo goed als compleet zijn. Maar als alleen de afsluitende tabel tag niet wordt gegeven, wordt de hele tabel niet weergegeven. En aangezien veel sites met tabellen werken, kan er wel eens een groot deel wegvallen als er 1 tag ontbreekt.
Scroll in de source van de halve-pagina's eens helemaal naar beneden en kijk wat de laatste tag's zijn.
Als dit niet [html]</body></html>[/html] is, ligt het toch echt aan je verbinding.

• Remy
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Het idee om eerst even een andere browser te proberen, is niet eens zo slecht, want zo kan je zien of het aan Internet Explorer ligt, of aan een andere factor. Probeer Mozilla 1.3/1.4, of Opera 7. Als beide browsers met exact diezelfde sites hetzelfde probleem geven, dan ligt het iig niet aan de browser.

Het kan ook zijn, dat het cache-gedeelte op je hdd is beschadigd, om wat voor reden dan ook, inclusief je cookies. Leeg daarom je cache/cookies, desnoods handmatig. Misschien staat er ergens in je internet-opties van IE een time-out te strak, waardoor je browser niet snel genoeg reactie krijgt van de andere kant en zegt: 'Laat maar zitten', waardoor maar een klein gedeelte van de page wordt geladen.

Wat betreft het Javascript-gebeuren: Op deze pagina staat hoe je met de custom security settings van IE om moet gaan, bij het gedeelte active scripting. Als je dat aan hebt staan, dan is Javascript actief :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
ReemF schreef op 21 August 2003 @ 09:36:

Wat betreft het Javascript-gebeuren: Op deze pagina staat hoe je met de custom security settings van IE om moet gaan, bij het gedeelte active scripting. Als je dat aan hebt staan, dan is Javascript actief :)
Gecontroleerd, en dat staat allemaal aan.. Alleen toch doet JavaScript het niet.

Ik heb net Netscape 7.1 geinstalleerd.. en wat een verassing.. die doet het wel.. Dus tja..wat er nou nog overblijft om te proberen..geen idee...

Verwijderd

excuus dat ik dit topic weer open, maar ik zit met exact hetzelfde probleem; javascript werkt niet meer, heb norton internet security inmiddels deinstalled, scripting bij
(extra-beveiliging, aangepast niveau, etc..) ingeschakeld, maar het werkt nog steeds niet! Iemand enig id hoe ik dit kan oplossen( zonder dingen als netscape installen..)??

thx

Verwijderd

Ik denk dat je java moet downloade, heeft bij mij ook gewerkt!!

je kunt het hier downloaden....het ligt niet aan de instellingen!

kijk maar of hij het dan doet..denk het wel ;)
sinds ik windows xp opnieuw heb geinstaleerd deed hij dat bij mij, maar nu is het over!

Hier kun je testen of java is geinstaleerd op de computer.

succes!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 13:25 ]

Pagina: 1