[ET] Dedicated Server

Pagina: 1
Acties:

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Topicstarter
Ik zou graag met rtcw enemy territory een dedicated server willen maken.

Het probleem is mijn pentium 2 350 mHz en een onboard matrox g100 2 MB videokaart een foutmelding geeft "cannot open opengl" dat is dus de videokaart die het niet ondersteund... (server draait windows 2000 as)

Het is natuurlijk niet nodig om een goeie videokaart voor een dedicated server te gebruiken omdat ik er toch niet op game...

Nou zo ik graag willen dat er een programma dat alleen een dedicated server opzet en het spel dus niet op de server opgestart hoeft te worden, maar het mag ook een andere oplossing zijn...

Zou iemand mijn willen helpen met dit probleem ?? ;)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:06
Is het ook goed als je de server op Linux draait? Want dan is het een stuk makkelijker om een handleiding te vinden om een dedicated server op te zetten :)
Zo ja, kijk dan eens op de volgende link. Daar staat namelijk een uitgebreide uitleg van hoe je een Enemy Territory dedicated server moet opzetten (onder Linux): http://tjw.org/etded/

The devil is in the details.

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Topicstarter
MaRc0 schreef op 20 augustus 2003 @ 20:07:
Is het ook goed als je de server op Linux draait? Want dan is het een stuk makkelijker om een handleiding te vinden om een dedicated server op te zetten :)
Zo ja, kijk dan eens op de volgende link. Daar staat namelijk een uitgebreide uitleg van hoe je een Enemy Territory dedicated server moet opzetten (onder Linux): http://tjw.org/etded/
Als ie onder knoppix kan draaien zal ik er eens naar kijken, maar ik wil linux niet erop installeren... (andere tips zijn ook nog welkom :))

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.