hacken

Pagina: 1
Acties:

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/79775
kweet niet of dit serieus bedoelt is maar dan mag ut vast niet.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

Hij is weg, maar ik was het niet. :? Wie dan wel?

Bericht hierboven

Verwijderd

Ikke!!!!!! ;)

K weet niet of dit wel zou moeten worden gesloten. Echt hacken vind ik het niet en de reacties waren ook niet op een al te slecht niveau...

Verwijderd

Juist.. en dankzij jullie nurds zit ik dus met een gesloten topic en een klote buurjongen die asociaal is!
eikels |:(

Topic ging erover hoe ik ervoor kon zorgen dat mijn buurjongen z'n muziek niet asociaal hard zet op de meest onmogelijke tijden. Hierbij kwamen hele nuttige reacties die uitlegden hoe ik ff al z'n mp3-tjes kon deleten.. met 'm te praten valt er niet.. zelfs de politie kon er geen zinnig woord uit krijgen. :(

Verwijderd

Iemand nog suggesties?
Mail ff naar UIN 34105021
:7

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 20:55

Jaymz

Keep on moving !

Hoe je het ook went of keert, ut blijft illegaal om iemand z'n MP3-tjes te /dev/null-en.

Een heel klein beetje dimmen is dan ook wel op z'n plek (vind ik) ;)
(tekst van topic voor edit)

Verwijderd

je zou met hem kunnen praten. gewoon, ga de voordeur uit, (niet vergeten je jas aan te doen want het kan koud zijn) bel het huis ernaast aan en geef hem een dreun op zijn oog. zonder electronische hulpmiddelen als icq dus...

Serieus: ik begrijp je probleem wel en het is ook best wel te doen ;) Maar via trucjes bereik je er toch niets mee. stel dat je erin zou slagen om zoiets te doen dan zal hij gewoon weer alles dowloaden en nog harder afspelen. Nee, ik ga je echt geen links geven zoals astalavista.box.sk :z
Pagina: 1