ik heb sinds daarjuist zo'n usb memory stick van medion (in de aldi, belgië). Voor xp heb je geen drivers nodig, mooi zo denk ik, ik steek dat ding erin, windows herkent het, maar ik kan er niets opzetten. In de handleiding staat dat je mformat moet gebruiken om je stickje te formateren.
EXTRA FUNCTIES
DE GEBRUIKERS MFORMAT
Deze voorziening (voor Windows) staat in de basis van uw CD. Gebruik dit programma om uw
Memory drive te formateren en/of wachtwoord beveiliging mogelijk te maken. U kunt uw data
beveiligen tegen ongeautoriseerde toegang met behulp van een wachtwoord. Met het programma
Mformat kunt u de USB Memory Drive beveiligen met een wachtwoord. Attentie! Als
u het wachtwoord vergeet, heeft u geen toegang meer tot de data op de USB memory drive.
U moet dan de USB memory drive herformatteren om hem weer te gebruiken. Het terughalen
van verloren data kost veel tijd en geld. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren data.
Maar dat programma staat helemaal niet op de cd. Nu heb ik op internet gezocht achter mformat en ik heb er 2 gevonden maar die detecteren mijn stick natuurlijk niet
.
Heeft iemand anders misschien wel dat mformat programma?
EXTRA FUNCTIES
DE GEBRUIKERS MFORMAT
Deze voorziening (voor Windows) staat in de basis van uw CD. Gebruik dit programma om uw
Memory drive te formateren en/of wachtwoord beveiliging mogelijk te maken. U kunt uw data
beveiligen tegen ongeautoriseerde toegang met behulp van een wachtwoord. Met het programma
Mformat kunt u de USB Memory Drive beveiligen met een wachtwoord. Attentie! Als
u het wachtwoord vergeet, heeft u geen toegang meer tot de data op de USB memory drive.
U moet dan de USB memory drive herformatteren om hem weer te gebruiken. Het terughalen
van verloren data kost veel tijd en geld. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren data.
Maar dat programma staat helemaal niet op de cd. Nu heb ik op internet gezocht achter mformat en ik heb er 2 gevonden maar die detecteren mijn stick natuurlijk niet
Heeft iemand anders misschien wel dat mformat programma?
[ Voor 3% gewijzigd door Mayco op 20-08-2003 18:54 ]