Adaptec Easy CD Creator 3.01, update?

Pagina: 1
Acties:

• Mastruberik
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-01-2022
Hallo,

Heb hier een systeem met windows Xp en een hp8100 plus brander. Daar werd standaard Adaptec Easy CD Creator 3.01 geleverd. Ben nu op zoek naar een werkende update die er ook voor zorgt dat het ook onder windows XP werkt.

Heb al gezocht op het forum kon er weinig over vinden. Heb naar de woorden gezocht Adaptec Easy CD Creator 3.01 update windows xp, etc. En de site van roxio heeft het volgens mij ook niet. Tenminste kon daar geen update meer vinden.

Dus heeft iemand een link of adres waar ik een goeie update kan vinden voor dit programma?

Verwijderd

nou... ik heb even gezocht maar kan dit ook nergens vinden...
tis ook redelijk ouwe software natuurlijk.
is een nieuwere versie niet een beter idee ? misschien kun je hier iets mee ;
http://www.webattack.com/freeware/gmm/fwcdburn.shtml ( gratis burn-tools )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 18:55 ]

• Mastruberik
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-01-2022
Heb al even gekeken, maar dat is engels. Het is voor mensen die er niet al teveel van afweten. Dus hebben het liefst nederlands en een die makkelijk werkt. Weet niet of deze makkelijk werkt.

Als er echt geen andere oplossing is dat is die link inderdaad erg handig.

Verwijderd

Volgens mij moet je overgaan naar versie 5.x
Een update van versie 3 naar 4 zal toch niet werken....
Soms moet je bij XP je software behoorlijk aanpassen :-(

De gratis testversie van Easy CD Creator 5.1 Basic kan gedownload worden en biedt gebruikers van Easy CD Creator 3.x de mogelijkheid Easy CD Creator v5.1 Basic onder XP te proberen voordat de officiële versie wordt aangeschaft.

http://www.roxio.de/dutch/xpup/roxioxpFAQecdc4.html

Verwijderd

heb je al eens de HP 8100i 1.0n firmware erin gezet zodat je langere cd's dan 78:16 kan fikken? Ik heb hem nog staan op m'n schijf, je kan me ff mailen daarvoor.
Mijn brander werkt daar al jaren prima mee.

uit de readme:

This is not an official firmware but a hacked version of the Sony CRX100E firmware 1.0n

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 23:30 ]