Toon posts:

Divx -> Mpg zuigt mededogenloos

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eerst de hoofdvraag als je ditniet wil lezen : Met welk programma kan je het beste Divx -> Mpg omzetten?

----

Omdat ik niks aan Divx heb (k6-2:'() zet ik alles om in mpg. Ik doe dat met TMPG Encoder met default settings. Nou het resultaat is dit

links : DIVX, rechts : MPG (lijkt me duidelijk :))

Afbeeldingslocatie: http://zooivanmij.homestead.com/files/meer/divx_sucks.JPG

dit is om te janken of ik ben een verwend kreng. Wat gebruiken jullie voor encoders of decoders of hoe het ook heet? Oh ja, ik kan ook kiezen om het om te zetten in MPEG-2. Heel leuk maar dat kan ik dus niet afspelen met MP 6.4

Alsvastbedankt

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-03 19:01
In de C't stond dat de TMPG encoder helemaal niet zo'n goed resultaat geeft. Je zou dus kunnen proberen een ander decodeer programma te kunnen vinden.

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Ik ken geen mpeg encoders, maar mijn k6-2 450 speelt divx's soepeltjes af (divx kwaliteit wel op 0/1 zetten).
Scheelt je een heleboel gedoe en hoeveel zou zo'n 450 tegenwoordig nou kosten?

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

Verwijderd

Topicstarter
Je zou dus kunnen proberen een ander decodeer programma te kunnen vinden.
Weet iemand al een goed programma?

Verwijderd

En bij moving scenes is DIVX om te kotsen, je ziet alleen maar strepen. Of bij mist hele hele grote blokken. Dat vind ik een de film verzieken, ik let op elk detail!

Liever wennen aan een constante 'uglyness' dan steeds dat wipwap kwaliteit.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03 20:42
Hey Pentagon...dan heb jij nog nooit een GOEDE DivX rip gezien...ach ja ze nemen wel wat ruimte in, maar ga er maar vanuit dat The Gladiator van 1.8 Gig een FANTASTISCHE kwaliteit heeft :9~

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Ik heb wel eens een goede rip gezien. Maar dan NOG... als je 70 dvdz in een rek heb staan en je die regematig kijkt zal een DIVX film een gruwlijke aanslag zijn op je netvlies! Dat probeer ik te zeggen :)

Verwijderd

Op donderdag 30 november 2000 23:56 schreef Knakker het volgende:
Hey Pentagon...dan heb jij nog nooit een GOEDE DivX rip gezien...ach ja ze nemen wel wat ruimte in, maar ga er maar vanuit dat The Gladiator van 1.8 Gig een FANTASTISCHE kwaliteit heeft :9~
Weet je toevallig een site waar ik die film kan downen?
:P

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hé Foddex, je icoontje is 640x480. :?
Start->PhotoShop->Image->Image Size
evt. met Crop.

En ja, ik ben een zeikerd. Maar tegelijkertijd ook een modemer. En 65K voor 1 enkel jpg.... :z

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-03 15:37
Ik zoek ook nog een paar goeie sites om dvd rip te downen weet iemand een paar??

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal ik haat om te onderbreken maar weet iemand een goede divx->mpg converter?

enne waarmee kan je mpeg-2 afspelen

Verwijderd

Panasonic MPEG encoder plugin voor Premier levert wel goede resultaten! :)

Verwijderd

kijk eens op divx.pagina.nl :) daar vind je genoeg :Z

Dat was toch niet zo moeilijk >:)
:+
Pagina: 1