Toon posts:

Winlogon

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
what te fuck willen jullie nou. Eerst moet het verhaal erbij waarom ik dat winlogon moet vervangen en dan zet ik het erbij en dan wordt het weer op warez afgegooid. Vroeger kreeg je hier nog fatsoenlijk antwoord maar tegenwoordig is het wel het een of andere gezeik.

De enige vraag die ik heb is hoe vervang je winlogon.exe waarom doet er niet toe.
Ik heb windows 2003 server enterprise edition. Meer info heb je toch niet nodig :S

:(

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
nog eentje voor de prullenbak zo te zien... foei foei

ofwel installeer je een andere versie waarvan je wèl een licentie hebt, ofwel koop je'm

trouwens, als je nog niet eens weet hoe een crack te gebruiken, dan kan ik me ècht niet inbeelden dat je windows2003 nodig hebt

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

Als je nou eens een vriendelijk topic zou openen in een van de modjesfora, kan je het oplossen. Ik snap ECHT niet waar je het over hebt en ik had je graag willen helpen.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik denk dat dit topic ook heel snel gesloten zal worden, aangezien dergelijke zaken eerder thuis horen in Schop een Modje.
AL ben ik bang dat je met een dergelijke post ook daar weinig respons zult krijgen (behalve misschien een OW (officiele waarschuwing), of misschien zelfs wel een ban.

Wat betreft het warez gebeuren, waarschijnlijk wil je winlogon.exe vervangen om op die manier een niet geactiveerde Server 2003 toch te kunnen laten booten.
Op zich niet erg, ware het niet dat je, als je een legale versie zou hebben, gewoon kunt activeren. Kun je dat niet, zullen mensen hier heel snel de conclusie trekken dat je gewoon een illegale versie hebt... En daar kan/wil GoT zich niet mee bemoeien.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 18:00:
what te fuck willen jullie nou.
Duidelijke topics, en geen illegale zaken, daar komt het ongeveer op neer :Y)
Eerst moet het verhaal erbij waarom ik dat winlogon moet vervangen
Klopt, je topicstart was blijkbaar niet volledig.
en dan zet ik het erbij en dan wordt het weer op warez afgegooid.
Omdat je naar illegale zaken vraagt. Moet je ook niet doen ;)
Vroeger kreeg je hier nog fatsoenlijk antwoord maar tegenwoordig is het wel het een of andere gezeik.
:w
De enige vraag die ik heb is hoe vervang je winlogon.exe waarom doet er niet toe.
Ik heb windows 2003 server enterprise edition. Meer info heb je toch niet nodig :S

:(
Je gaat maar lekker naar de winkel toe! :*

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-05 23:06
Vroeger was alles beter :z
Maar ik geloof dat Compubiter duidelijk genoeg was :/

Compubiter in "Winlogon Replace"
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.