Je kan er gewoon niks aan doen. Men heeft nou eenmaal een bepaalde keuze gemaakt en vindt spel A leuk en spel B niet.
Ik vindt UT ook veel beter dan bv. CS, maar ik ga echt niet anderen forceren om bv UT te gaan spelen. Dat werkt toch niet.
Ik vindt UT ook veel beter dan bv. CS, maar ik ga echt niet anderen forceren om bv UT te gaan spelen. Dat werkt toch niet.
C:\>_
mee eens is..X-G schreef op 20 August 2003 @ 17:36:
Ik merk steeds vaker dat als ik op een grotere lan komt dat deze spellen steeds minder worden gespeelt. Je ziet op steeds meer schermen CS en Q3 verschijnen?! How come? Ik vind het errrug jammer, wat ik vind UT en UT2k3 nog altijd de beste FPS die er zijn!
Misschien kunnen we er samen wat aan doen?!
maar je kan er weinig aan doen.. helaas maar waar..
Bier, Whiskey en Metal!!
Het is gewoon ernstig, dit weekend was ik op n lan, 350 man, en op mijn UT server zijn gewoon max 8 verschillende mensen op mijn serv geweest
... Was wel fun (classic), wij gebruiken meestal ventrillo serv, wel lol als je iemand fragged en die taunts nadoet :+!
Ik vind CS ook maar bagger, snap niet hoe dat zo populair kon worden ...Vinnie schreef op 20 August 2003 @ 17:38:
Je kan er gewoon niks aan doen. Men heeft nou eenmaal een bepaalde keuze gemaakt en vindt spel A leuk en spel B niet.
1. bagger graphics
2. hakkerige poppetjes, geen vloeiende bewegingen
3. eentonig geluid
Als "cs" nou op de ut engine of iets dergelijks was gebasseerd dan was het in alle aspecten beter geweest!
Waarschijnlijk is cs zo populair omdat ten eerste iedereen zo'n beetje half-life 1 op de planken had liggen, want dat was voor die tijd dat half-life uit kwam een revolutionair spel. en ten tweede omdat verreweg de meeste mensen niet een top-of-the-notch pc hebben en ze willen een spel wel kunnen zonder dat het haperig gaat.
Opzicht kan ik wel zeggen dat ik CS niet totaal bagger vind (heb het een paar keer gespeeld) maar het zuigt gewoon soms, wordt je gekilled en ik blijf dan op mijn linker muisknop te klikken dat ik weer wil spawnen
Ik zie Q3 veel minder dan in het begin. Mensen gaan over op battlefield etc.
[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 20-08-2003 18:15 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Kan veel van cs zeggen, maar de models bewegen echt veel beter dan de meeste andere shooters. Zie hoe ze bewegen of lopen, dat zie je weinig in andere shooters.
Soms speel ik nog wel UT, maar moet zeggen dat het me gewoon na een tijdje begint te vervelen. Misschien is dat de reden
Soms speel ik nog wel UT, maar moet zeggen dat het me gewoon na een tijdje begint te vervelen. Misschien is dat de reden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.