[KDE3.1] Konqueror werkt niet goed?

Pagina: 1
Acties:

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Ik heb slackware 9 met KDE 3.1 en dat werkt allemaal prima, behalve konqueror. Op T.net en GoT onder andere geeft hij pagina's verkeerd weer. Andere vrienden van mij die KDE3.1 hebben nergens last van, dus ik dacht zelf dat het een foutje is in de config, maar ik kan niks vinden.

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiemelis/konquerorfucked.png

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiemelis/konquerorfucked2.png
clickable

Zoals te zien is op de screenshots kan ik ook enkele afbeeldingen niet zien (news icons op frontpage)

Misschien is hierover al eens een topic geweest op GoT, ik kon met de search iig niks vinden...

Konqueror update betekend dat ik meteen heel KDE kan updaten, en dat heeft volgens mij weinig nut omdat Konqueror 3.1 normaal zou moeten werken, toch :?

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

3.1.3 werkt hier ook niet zoals die zou moeten.
Dus voor die bugs hoef je niet te updaten.

Dat van die news icons ligt dacht ik aan t.net zelf, zoek maar eens het grote non-ie browser topic op. daar werdt laatst nog iets over gepost.

Oh, hij was nog binnen bereik :)
DiNo7 in "Websites die niet onder niet-IE browsers"

[ Voor 18% gewijzigd door Hagar op 20-08-2003 17:33 ]

Nu ook zonder stropdas

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:48
bugs.kde.org:tweakers.net

Hier zijn verschillende topics in NOS over geweest ook. Dat van die menu's ligt aan Konqueror, de missende icons deels aan tnet, deels aan Konqueror.

Deze fouten zijn dus bepaald bekend :)

Helaas gaat updaten idd niet helpen nog. Ik zal weer eens een CVS uitchecken en kijken hoe het er inmiddels uitziet.

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Ja maar die vage fout dan in de quickreply van GoT? die heb ik nog nooit op andere pc's gezien met dezelfde versie van konqueror :?

• Wilke
Ik wel. En nog veel meer mensen. Wacht, dan zoek ik ff de bugreports op.

Ziehier:

[rml][ RFE, Tpl] Quick Reply layout-probleempje in Konqueror (ACM)[/rml]
email adres plaatje in profile werkt niet in Konqueror
[rml][ quickreply] Konqueror Linux Slackware 9[/rml]
quick reply lay-out met Konqueror

Overigens zegt ACM daar uiteindelijk dat het is aangepast:

[rml]ACM in "[ RFE, Tpl] Quick Reply layout-probleempj"[/rml]

Bij mij werkt het nu ook inderdaad perfect (dank ACM!! _/-\o_ )

Als de HTML nu inderdaad klopt en sommige versies van Konqueror het wel screwen en andere niet, ben ik het met chem eens dat het dan wel aan konqueror zal liggen.

[ Voor 89% gewijzigd door Wilke op 20-08-2003 19:50 ]

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 12:09
Ik heb het ook met mijn Kde 3.1.3 PC met de nieuwste QT (weet zo niet welke). Hoogst irritant! Heb een paar maanden geleden ook al een bugreport verzonden maar tot nu toe zonder resultaat.

• cashewnut
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-11-2025
Ik heb het probleem ook, maar ik neem aan dat het met de safari merges wel goed komt in KDE 3.2 :). Ze backporten niet elke fix naar de 3.1 codebase.

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:54

FCA

Starbase218 schreef op 21 augustus 2003 @ 22:13:
Ik heb het probleem ook, maar ik neem aan dat het met de safari merges wel goed komt in KDE 3.2 :). Ze backporten niet elke fix naar de 3.1 codebase.
Ik draai hier KDE uit CVS, en het ziet er wel wat beter uit, maar nog steeds niet echt jofel, ik zie hier zwarte balken rond de quick reply, maar het neemt tenminste geen compleet scherm in beslag.
Er liepen ook een topic over in bugs:
[rml][ quickreply] Konqueror Linux Slackware 9[/rml]

Maar daar werd besloten dat het aan Konqueror lag.

Verandert z'n sig te weinig.

• Wilke
Zoals hierboven al aangegeven loopt er al wel een tiental topics over in 'bugs', verspreid over het laatste jaar.
Pagina: 1