Sinds gisterenavond heb ik problemen met @HOME:'( Hij maakt even connectie om daarna deze weer te verbreken en soms komt XP ook met een ipconflict. Van alles probeert (netwerkkaart opnieuw installeren), even met een router en daarna weer zonder en het enige wat er dan gebeurd is dat ie even connectie maakt om deze daarna weer te verbreken.
Nu heb ik het vermoeden dat iemand mijn CC nummer gebruikt en/of mijn IP adres en dit vermoeden wordt gesterkt door het feit dat mijn IP adres nu is te pingen (ik krijg antwoord) terwijl mijn kabel modem geen prik heeft (maw die staat uit). Tevens heb ik met NeoTrace 't IP adres (213.51.67.8) getraced en deze komt uiteindelijk bij mijn CC nummer terecht
Id iemand met mijn CC nummer er van door of iets anders ?
O ja, @HOME kwam met de tip: stekker er weer in doen en even de UTP kabel eruit en daarna er weer in doen, maar dat heb ik gisterenavond al een paar keer gedaan.
What 2 do ?
Nu heb ik het vermoeden dat iemand mijn CC nummer gebruikt en/of mijn IP adres en dit vermoeden wordt gesterkt door het feit dat mijn IP adres nu is te pingen (ik krijg antwoord) terwijl mijn kabel modem geen prik heeft (maw die staat uit). Tevens heb ik met NeoTrace 't IP adres (213.51.67.8) getraced en deze komt uiteindelijk bij mijn CC nummer terecht
Id iemand met mijn CC nummer er van door of iets anders ?
O ja, @HOME kwam met de tip: stekker er weer in doen en even de UTP kabel eruit en daarna er weer in doen, maar dat heb ik gisterenavond al een paar keer gedaan.
What 2 do ?
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal