Toon posts:

NEC ND1300 brandt geen CD/RW's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn NEC ND1300 herkent geen CD/RW's en maakt open CD-recordebles niet af, omdat ie ze niet herkent als juiste media.
Ik gebruik Nero 5.5.10.28, dus daar zal het wel niet aan liggen. (O ja, OS = XP pro.)

Ik heb het met twee CD/RW's geprobeerd (die het in een andere pc wel doen) en de CDR's zijn ook goed, dus...

Ik weet dat er al veel over de NEC's gepost is en ik heb ook gezocht, maar het meeste gaat over DVD's (en aan die problemen ben ik nog niet toegekomen).

Kan een firmware-update helpen?

Alvast bedankt voor de reacties!

• MNECMotU
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03-2015

MNECMotU

Kiek An!

Heb je al 's gekeken naar die firmware-update:
meuktracker: NEC ND-1300A 1.06

Schijnt namelijk nogal veel uit te maken!

Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

probeer eens een firmware update, het kan zeker weten helpen, neem dan meteen die gehackte firmware.

• Killraven
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Killraven

B1-66ER

Ik hoop dat de firmware helpt want ik heb ook een NEC ND1300A en die herkent totaal geen CD's meer. Ook al stop ik er een originele audio CD in (zonder beveiliging) dan wordt die niet herkend. Alleen als ik een DVD in mijn speler stop wordt die herkend. Ik draai al met een firmware van Harry, dus....

Pointless

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad; bleek het dus aan mijn ND 1300 te liggen.... NIeuwe erin en alles werkt weer als een zonnetje....

• Kernflyer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-01-2024
Hallo, ik had nog een vraagje:

Ik heb vandaag ook een 1300a opgehaald en heb net een dvd +R gebrand met data (mp3).
De door mij gebruikte media was That's Write. Maar als ik de schijfje in mijn NEC 5800a dvd speler probeer af te spelen, pakt ie hem niet en mijn stand alone dvd speler pakt hem ook niet. Tis net of alleen 1300 die schijfje kan lezen? Op allerbei de apparaten staat de nieuwste firmware op.

Mensen wie heeft soortgelijke ervaring en weet de juiste oplossing???

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Kernflyer schreef op 21 August 2003 @ 21:05:
Hallo, ik had nog een vraagje:

Ik heb vandaag ook een 1300a opgehaald en heb net een dvd +R gebrand met data (mp3).
De door mij gebruikte media was That's Write. Maar als ik de schijfje in mijn NEC 5800a dvd speler probeer af te spelen, pakt ie hem niet en mijn stand alone dvd speler pakt hem ook niet. Tis net of alleen 1300 die schijfje kan lezen? Op allerbei de apparaten staat de nieuwste firmware op.

Mensen wie heeft soortgelijke ervaring en weet de juiste oplossing???
5800 heeft problemen met DVD+R :(

webOS all the way!

Pagina: 1