Toon posts:

waar software laten maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een *bedrijf* of iemand, die niet AL te duur is en wel opschiet met het maken van de software.
Ik zoek voor onze aanstaande site iemand die een messanger kan schrijfen.
Een messanger like MSN, ICQ etc.
Mensen die zich registreren op de website zijn gelijk geregistreerd op irc, maar ik wil ook dat ze via dezelfde username en password; wat is opgeslagen in een MYSQL database kunnen inloggen op de messanger.
Bijvoorbeeld: mijn userid in de database is: 10, om in te loggen op de client, moet het dus zijn login: 10@noudan.nl.
Enige wat ik zoek is een server versie linux of windows die de username's en login's uit de database kan halen en daar op controleerd.
En een client waar mee je kan chatten, hier moeten 3 versies van komen: Windows, Linux, pocketpc

iemand die hier zelf ervaring mee heeft:
contact: [F_J_Kedit: het forum is bedoeld om allemaal van te leren, per e-mail gaat dat niet ;) ]

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 20-08-2003 16:42 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit zou meer een topic zijn voor Programming&Webscripting, aangezien daar de experts zitten.

Maarrr GoT is geen personeelswervings-forum en dus zet ik je topic op slot ipv het te verplaatsen :o
Je kunt natuurlijk altijd nog zelf beginnen & op GoT hulp vragen met je eigen code, of op de frontpage of een personeelssite een advertentie zetten. Succes :)

edit:
En de koppeling ID <--> mailadres <--> db lijkt me trouwens een eitje, dus dat red je waarschijnlijk zelf goedkoper ;)

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 20-08-2003 16:40 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.