Koetje zichtbaar maken (dus niet ONzichtbaar)

Pagina: 1
Acties:

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Hoe laat ik mijn koe zien op een systeem dat de koe hidden draait? Draai de koe hidden op een aantal NT bakken maar ik wil af en toe eens een handmatige flush kunnen geven, heb k dus de zichtbare koe voor nodig.
Liefst zonder reboot van de koe. :)

de betaler vervuilt

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
met "dnet -uninstall" haal je hem er weer weg. Je kan hem een log file laten uitspugen :r en kijken wat hij te melden heeft, dat moet je gewoon even in de ini veranderen. Of gewoon geduldig afwachten to er blokjes aangemaakt. Ren de buf-out even kijk even later weer als hij dan weer een nieuwe buff-out heeft gemaakt zit het wel snor.

...

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 23:46
Je hoeft hem niet helemaal te uninstallen. Zorg dat bij al je koeien iig de optie 'restart on ini change' aanstaat, zodat de koe zichzelf een schop geeft als je wat in het init bestand wijzigt. Je zal merken dat als je een koe installed (dus hidden) dat er in je ini een optie display-detached=yes' of iets in die strekking komt te staan. Als je nu als je wilt flushen die YES in NO veranderd, komt je koe binnen een aantal seconden tevoorschijn in je systray, en kan je flushen, fetchen, etc. Ben je klaar, zet je display-detached weer op YES en dan verschuilt je koe zich weer achter een grasspriet :)

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Is er geen manier om alleen gewoon snel ff te kijken offie uberhaupt wel draait?

Ik heb nou op een aantal comps 'koetjes gepland maar m'n stats groeien niet echt. Ik wil gewoon alleen maar ff weten of ze hun werk wel doen.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 23:46
kijk eens even in je taskmanager zou ik zeggen :)

Als je hem op een win98 bak hebt geinstalleerd krijg je hem daar niet te zien, dan kan je beter via een proxy flushen --> kan je goed bijhouden wie wat doet.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Jawel hoor, je start via de commandolijn in de directory van het koetje dnetc -flush en je koetje draait (hidden) door en flushed in dit geval }:O }:O >:)

Verwijderd

Hoe moet dat dan via zo'n proxy?

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Ok dan! Heb nu een schijfje met de client en een goeie .ini. Vanavond eens lekker koetjes melken! :)

de betaler vervuilt

Verwijderd

...je kan ook een remote-control proggie proberen...
Dan hoef je al die NT-bakken niet eens handmatig af te lopen

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

en dan wel ff in de start-up zetten hè! Als je dan in de startbalk een rechtermuisknop geeft en hem hidden maakt, zien ze hem helemaal nooit. (ook niet als je "show all files" aan hebt staan in verkenner :9)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
dnetc -shutdown vanaf de commandline (of start -> run en dan daar intikken) sluit je koetje af. Met dnetc -noquiet draai je je koetje daarna ongeacht je ini file zichtbaar. Hierdoor krijg je dus wel een reboot. Anders kun je in je logfile kijken hoever ie is, en dan dnetc -flush om te flushen. Als je alleen wilt weten of ie draait kijk je in de taskmanager.

[removed]

Pagina: 1