Ik heb net de patch naar DC 0.39K geinstalleerd en sindsdien doet mijn geluid erg vaag. Versie 0.38 heb ik steeds zonder problemen kunnen spelen. Ik gebruik de onboard AC97 codec op mn MSI K7T266a Pro2.
Probleemomschrijving:
Geen basisgeluiden van voertuigen (vroemvroem enzo)
Na schieten blijft het voertuig het geluid oneindig herhalen (uitstappen heeft geen zin, geluid blijft lopen)
Bijvoorbeeld bij de M16, hoor ik alleen het laatste schot in een serie. Of wederom het oneindig herhalen.
Instellingen voor geluid staan op default en hebben het voor de patch altijd goed gedaan. Drivers opnieuw geinstalleerd zonder resultaat.
Aanvulling: Hardware accell aan en uit geprobeerd, 22 en 44 kHz en kwal 50-100% geprobeerd.
Vreemd! Iemand een oplossing?
Probleemomschrijving:
Geen basisgeluiden van voertuigen (vroemvroem enzo)
Na schieten blijft het voertuig het geluid oneindig herhalen (uitstappen heeft geen zin, geluid blijft lopen)
Bijvoorbeeld bij de M16, hoor ik alleen het laatste schot in een serie. Of wederom het oneindig herhalen.
Instellingen voor geluid staan op default en hebben het voor de patch altijd goed gedaan. Drivers opnieuw geinstalleerd zonder resultaat.
Aanvulling: Hardware accell aan en uit geprobeerd, 22 en 44 kHz en kwal 50-100% geprobeerd.
Vreemd! Iemand een oplossing?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 16:06 ]