Toon posts:

[BF1942DC] Geluidsproblemen na 0.39 patch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de patch naar DC 0.39K geinstalleerd en sindsdien doet mijn geluid erg vaag. Versie 0.38 heb ik steeds zonder problemen kunnen spelen. Ik gebruik de onboard AC97 codec op mn MSI K7T266a Pro2.

Probleemomschrijving:
Geen basisgeluiden van voertuigen (vroemvroem enzo)
Na schieten blijft het voertuig het geluid oneindig herhalen (uitstappen heeft geen zin, geluid blijft lopen)
Bijvoorbeeld bij de M16, hoor ik alleen het laatste schot in een serie. Of wederom het oneindig herhalen.

Instellingen voor geluid staan op default en hebben het voor de patch altijd goed gedaan. Drivers opnieuw geinstalleerd zonder resultaat.

Aanvulling: Hardware accell aan en uit geprobeerd, 22 en 44 kHz en kwal 50-100% geprobeerd.

Vreemd! Iemand een oplossing?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 16:06 ]

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-02 00:25

Snow_King

Konijn is stoer!

Ok, std, probeer eens de nieuwste drivers

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe drivers geprobeerd (waren al geinstalled -> herinstall)

geen effect

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-02 00:25

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 18:23:
nieuwe drivers geprobeerd (waren al geinstalled -> herinstall)

geen effect
rollback driver?

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:14
ik hadook zoiets maar kloten met de setting ging bij mij toen wel goed...verdacht.

If it aint broke, fix it till it is!

Verwijderd

Topicstarter
Venxir schreef op 20 August 2003 @ 20:47:
ik hadook zoiets maar kloten met de setting ging bij mij toen wel goed...verdacht.
ik heb alle setting combo's gehad, no fx.

waarom verdacht?

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
heb zelfde mobo.... die geluidskaart werkt idd niet goed - ik had zelfde probleem.
Drivers had geen zin... Mijn oplossing ? Audigy 2 kaart :)

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Niet die nieuwste versie van die ac 97 versie gebruiken, ik gebruik zelf de 5.0 en de 5.3 gaf bij mij deze problemen ook. En de 5.0 geeft geen enkel probleem :)

EDIT: ow en ik heb mun geluid gewoon op default staan, misschien werkt dat ook voor jou, als je de 5.0 gebruikt.
SUC-6 ;)

[ Voor 30% gewijzigd door whyz op 22-08-2003 01:56 ]

Right for all the wrong reasons.

Verwijderd

Ik heb het probleem dat als ik na de install van patch 0.39K op Oil Fields op de niet te veroveren basis van de allies ben, en ik kijk naar de f16`s ofzo dan heeft mijn systeem zoiets van.. NEE !!! het hakkeld als een imbisiel. Oke als ik nu een p3 600mhz had met een gf 4 mx en 128 mb ofzo had oke. Maar me hardware zal het niet zijn. Een P4 2.4ghz met 512MB pc3200 en een Radeon 8500 pro 64mb. Tweaken van Graphics enzo als resolutie enz werkt niet. 32bit en 16bit ook niet. High low detail niks alles nopes niets werkt :S snap er de ballen niet van. Geluid naar 22Khz enz. :S Whelp

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:03
Heb je de readme/release notes van 0.39 gelezen? Ze hebben heel veel veranderd in het geluidssysteem. Het lijkt mij dus eerder een *bug* in DC. Ik neem dan aan dat je geen problemen hebt met andere spellen/BF1942 zelf.
Controleer dan of het al gemeld is op de officiële forums, zo niet, post je er een bugreport. :)

Verwijderd

Topicstarter
ff opnieuw geinstalled en geen probs meer.. wel vreemd.. maargoed.. :)
Pagina: 1