Toon posts:

Is de Koda AV737T wat ?

Pagina: 1
Acties:
  • 537 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om de Koda AV737T speakers te kopen.
Ik heb ze al gehoord aleen dat was in een winkel die niet echt ingericht was voor luisteren.
Ook al was het daar niet optimaal het klonk wel goed.

ze zijn bedoelt voor naast me monitor voor geluid van games en mp3 maar wil daar voor ook weer niet te veel geld uit geven aan luidsprekers.

Mijn muziek stijl is alles wat tussen ACDC en Ironmaiden en Metallica
en bedget is rond de 200 euro moet dus gewoon stereo setje zijn ( dit is aleen bedoelt voor als je beter speakers wilt adviseren (8> )

specs
Afbeeldingslocatie: http://www.koda.com.hk/image/AV737T.jpg

2 Way 2 Speaker
Tweeter: 1"
Woofer: 6.5"
Impedance:8 Ohms
RMS: 40W
Max. Power: 100W

Sensitivity:87± 3dB
Frequency Response:
45Hz ~20k Hz
Crossover Frequency:3500Hz
Dimension (mm):
470x212x295
Packing size (mm):
540x512x370
Net Weight (kg): 7.4/pc
Gross Weight (kg): 16.9/pair

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

voor 200 € heb je een setje mooie tannoys of missions , kijk daar eens bij ...

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:01

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Met speakers is het vrij lastig om advies te geven... Natuurlijk zijn er altijd betere speakers te vinden, maar dat kost vaak een boel. Ik ken persoonlijk die Koda speakers niet, maar als jij het mooi vind klinken voor niet teveel geld, waarom zou je je dan door anderen, met een andere smaak, van de wijs laten brengen? Mijn advies: ga naar nog wat andere speakers luisteren, en maak dan je keuze. Kijk bijvoorbeeld eens naar Mission speakers, naar mijn mening een goed geluid voor niet teveel geld...
Of misschien eens naar een correct of mediamarkt, kijken naar een paar aanbiedings- infinity speakers... Succes!!!

[ Voor 11% gewijzigd door MikeyMan op 20-08-2003 15:36 ]

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Zijn die Koda dingen trouwens wel Magnetisch geshield? Gaat anders niet goed doen aan je monitor :)

ik zie dat je trouwens ongeveer mijn muzieksmaak hebt , ik heb bevonden dat Celestion heel goed bij die muzieksmaak past ;) Kijk eens bij de F10 , die kost 100€/paar !

[ Voor 50% gewijzigd door TomSwinnen op 20-08-2003 15:40 ]

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Even heel simpel: Als jij ze mooi vindt klinken, dan is het wat. Zo werkt dat met audio. Over kwaliteit van koda (is minder) is heel veel te vinden

of je ze moet kopen is geheel en al aan jou.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.