Ik heb een marshall buizen versterker voor mijn gitaar. Helaas zijn de buizen heel ongelukkig geplaatst waardoor de warmte niet goed weg kan. De buizen zitten bovenin tegen de elektronica waardoor de warme lucht daar tegenaan komt waardoor mijn versterker na een half uurtje rare bijgeluiden gaat maken wat ik tijdens optredens niet graag heb. Ik gebruik nu tijdelijk een grote ventilator die ik er schuin bij hou zodat hij de lucht wegblaast. Dit is helaas geen handige oplossing aangezien dat ding anderhalfe meter groot is en niet altijd in de auto past langs alle andere versterkers en gitaren.
Ik heb nou een 220v fan gekocht van 12 bij 12 cm die ik er op ga monteren. Alleen ik weet nog niet hoe ik hem het beste erop kan zetten. Is het efficenter als hij de lucht wegzuigt van de buizen of dat hij koude lucht over de buizen blaast waardoor uiteindelijk de warme lucht ook verdwijnt.
ik heb maar ff nog 2 plaatjes voor de duidelijkheid hoe de amp er van achter uitziet.

(thumbs)
de buizen zitten in het zwarte rekje met de open ruiten
Ik heb nou een 220v fan gekocht van 12 bij 12 cm die ik er op ga monteren. Alleen ik weet nog niet hoe ik hem het beste erop kan zetten. Is het efficenter als hij de lucht wegzuigt van de buizen of dat hij koude lucht over de buizen blaast waardoor uiteindelijk de warme lucht ook verdwijnt.
ik heb maar ff nog 2 plaatjes voor de duidelijkheid hoe de amp er van achter uitziet.

(thumbs)
de buizen zitten in het zwarte rekje met de open ruiten