Zon budget ADSL voor 20 euro per maand!

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
Vandaag geintroduceerd door Zonnet:

Zon Breedband Budget

Het internetabonnement voor wie altijd online wilt zijn. Surfen, e-mailen en chatten, zolang je wilt, en dat met de snelheid van ADSL. En dat het eerste jaar voor maar € 19,95 per maand! Met Zon Breedband Budget mag je elke maand voor 250 MB aan data downloaden.

Download je meer dan de limiet, dan betaal je slechts 1 cent voor elke extra MB, waarvoor maximaal € 10,- in rekening wordt gebracht. Je komt dus nooit voor onverwachte verrassingen te staan.

Geen enkele provider biedt ADSL zo voordelig aan!. Kies dus nu voor snel en voordelig ADSL met een snelheid van 256 Kbit/s down- en 64 Kbit/s upstream.

Tijdelijk betaal je geen aansluitkosten van € 74,95!

Best wel een aardige aanbieding lijkt me zo. Zeker voor degenen die met name veel chatten, e-mailen en daarbij een beetje surfen.

De snelheid is gelijk aan de lite abo's van KPN.

Enige vage vind ik dit: "En dat het eerste jaar voor maar € 19,95 per maand!"
Ik kan niet vinden wat de prijs daarna wordt. Altijd maar die aanbiedingen waarin het eerste jaar goedkoper is. Het lijkt me dat de meeste mensen toch graag weten wat de toekomst biedt.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

250MB per maand, dat is echt heel weinig, die heb je zo vol :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

dit soort dingen is dan ook niet voor mensen bedoeld die de hele dag dingen downloaden, surfen op fora en dat soort dingen. Dit is voor mensen die s'avonds even het nieuws kijken, mail ophalen, mail schrijven, misschien eventjes op een forumpje lezen en afsluiten.

Mensen die geen telefoontikken en een bezette telefoon willen. Die kunnen wel onder de 500MB blijven hoor :). Dat kost ze dan 22,50 euro/maand

en dat is netjes

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

hmmm, in de Volkskrant van vanmorgen ging het over 14,95 per maand. Waar heb je dit vandaan? Van ZON zelf zeker?

En dat "eerste jaar" kan ook weleens sneaky uitpakken....

Great minds think alike!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 22:20

Nss

The Dude Abides

Dit abonnement is trouwens nog goedkoper, 14,95 per maand. Je bent wel verplicht ZonTel te nemen. Mocht je hiermee minder dan 5 euro per maand bellen, dan wordt het aangevuld tot 5 euro, maar denk dat meeste mensen wel meer dan 5euro per maand bellen met vaste telefoon... Zie http://www.zonnet.nl/breedband/br_acties_budget.html (hier staat overigens ook niks over dat het alleen in het 1e jaar geldt)

[ Voor 20% gewijzigd door Nss op 20-08-2003 15:30 ]

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mocht je stiekem boven de datalimiet komen, dan betaal je 0,01 per 10 mb, met een max van 10 euro.

Of tewel je kunt er ook op los downen in theorie
256*60*60*24*30=663552000kbit/per maand = 80 Gigabyte downen voor 24,95. Dat si een behoorlijk concurrende prijs. Want bij veel providers word je eraf gekickt als je dat doet.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:05
Dit zou je zelfs wel binnen kleine bedrijven kunnen gebruiken, evt. gedeeld.

Je kunt er bijna niet meer voor inbellen. :P

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
hmmm, in de Volkskrant van vanmorgen ging het over 14,95 per maand
De prijs waarmee geadverteerd wordt is inderdaad die 14,95. Maar ik ging er even van uit bij het plaatsten van deze topic dat de meeste mensen geen zin hebben in de carrier pre- select van zonnet voor hun telefoonverkeer. Dat is voorwaarde om in plaats van 19,95 nog maar die 14,95 te betalen.

Sommieg dingen zijn bij Zon niet erg goed georganiseerd. Alles wat automatisch gaat gaat goed. Maar wijzig je eens wat dan heb je een probleem. Ik zou persoonlijk dus liever niet mijn telefonie via Zon laten lopen.

Verwijderd

256kbits?
Als ze voor die snelheid 20 EUR vragen dan kan je toch beter bv een Belgacom adsl go abbo (België...) voor 37,5 EUR nemen met 3000 kbit down en delen met de buren.
Maar sommige mensen zullen nog nooit van een netwerk hebben gehoord en dan is dit natuurlijk ideaal :)

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 23:57

fcs

dit ziet er goed uit.. voor mensen die idd geen films/mp3 ect downloaden, maar voornamelijk doen wat JvS zegt, dan moet dit voldoende zijn... (moeder zit met een 56k lijntje haar mail op te halen, meer doet ze eigelijk niet).

Voor dit soort mensen zijn deze abbo's een uitkomst. Niet veel betalen, wel "tikloos" internet, en de telefoon lijn dat niet meer continue bezet is. Maar goed, eerst ff zien hoe dit allemaal uitpakt.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:50

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

* Freee!! vraagt zich af of ze het via KPN of via Versatel afhandelen. De communicatie en samenwerking tussen Zonnet en Versatel wil nog wel eens te wensen overlaten :(

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:16

BrZ

Mr. Liu schreef op 20 August 2003 @ 16:06:
* BrZ vraagt zich af of ze het via KPN of via Versatel afhandelen. De communicatie en samenwerking tussen Zonnet en Versatel wil nog wel eens te wensen overlaten :(
Versatel...
Als het via KPN zou gaan moet je namelijk zelf een gedeelte via de telefoonrekening betalen, en dat gedeelte is bij een light-abo al 20 euro per maand :)
Verwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 15:51:
256kbits?
Als ze voor die snelheid 20 EUR vragen dan kan je toch beter bv een Belgacom adsl go abbo (België...) voor 37,5 EUR nemen met 3000 kbit down en delen met de buren.
Maar sommige mensen zullen nog nooit van een netwerk hebben gehoord en dan is dit natuurlijk ideaal :)
De breedband markt in Belgie en Nederland scheelt zo veel dat het totaal neit realistisch is om de prijzen/snelheden te vergelijken. Beetje nutteloze opmerking dus imho ;)

[ Voor 40% gewijzigd door BrZ op 20-08-2003 16:23 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

En we zijn natuurlijk allemaal benieuwd wat tiscali samen met BabyXL er tegen gaat doen, want zij beloven ons in irritante reclame's ook dat adsl goedkoper gaat worden :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

JvS schreef op 20 August 2003 @ 16:24:
En we zijn natuurlijk allemaal benieuwd wat tiscali samen met BabyXL er tegen gaat doen, want zij beloven ons in irritante reclame's ook dat adsl goedkoper gaat worden :P
tja, ze gaan allemaal wat doen. Het vervelende is alleen dat kpn nog steeds verreweg de beste dekking heeft. En het lijkt erop dat babyxl en bbned gewoon niet uitbreiden op het moment. Bbned staat hier als beschikbaar, maar blijkt alleen om zakelijke aansluitingen te gaan enz

de mensen in het dekkingsgebied van versatel/bbned/babyxl hebben bijna allemaal al wel een vaste verbinding schat ik

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-05 16:10

BFS

Rude awakening

BrZ, kan/mag jij daar al wat meer over zeggen? Ik heb al het een en ander mee gekregen nl :)

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

[ME=21405]vraagt zich af of ze het via KPN of via Versatel afhandelen.
Zon is van Versatel, dus dat lijkt me duidelijk :)
Wel een leuke aanbieding, als je een altijd-aan aansluiting wilt maar niet veel download. Je zult inderdaad wel snel over de 250MB zitten, en die 80GB (theoretisch berekende max, zie hierboven), kun je volgens mij niet eens halen met max. snelheid constant bereikt :P

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
* jadjong vraagt zich af of ze het via KPN of via Versatel afhandelen. De communicatie en samenwerking tussen Zonnet en Versatel wil nog wel eens te wensen overlaten :(
Je moet ook gelijk Versatel bellen als je problemen hebt :)

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:50

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

jadjong schreef op 20 augustus 2003 @ 16:37:
[...]
Je moet ook gelijk Versatel bellen als je problemen hebt :)
offtopic:
Denk je dat ik dat niet geprobeerd heb? Doordat er in de communicatie tussen Zon en Versatel iets fout is gegaan heb ik nu nog geen ADSL :( (is een heel draadje over).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

GGS_VR6 schreef op 20 August 2003 @ 15:14:
250MB per maand, dat is echt heel weinig, die heb je zo vol :)
dit heb je dus echt binnen no-time al verbruikt he ..
maar als ze zeggen maximaal 10 euro extra, tja, dan kan het totaal niet boven de 30 euro komen, en dan is het alsnog goedkoper, want je heb geen datalimiet :)

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 20:26
Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 16:49:
[...]

dit heb je dus echt binnen no-time al verbruikt he ..
maar als ze zeggen maximaal 10 euro extra, tja, dan kan het totaal niet boven de 30 euro komen, en dan is het alsnog goedkoper, want je heb geen datalimiet :)
+1 inzichtvol - zo had ik er nog niet aan gedacht.

Maar met 256 Kbit/s = 25 KB/s --> 1.5 MB/min --> 90 MB/h --> 24*30*90 = 64.8 GB/maand

Best goedkoop dus ;)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:16

BrZ

BFS schreef op 20 August 2003 @ 16:33:
[...]

BrZ, kan/mag jij daar al wat meer over zeggen? Ik heb al het een en ander mee gekregen nl :)
Ik kan het wel, maar ik mag het niet.. dus ik doe het maar niet ;)
"Samen met BabyXL"? Het heet tegenwoordig zelfs geen BaByXL meer ;)

[ Voor 39% gewijzigd door BrZ op 20-08-2003 16:55 ]

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 22:58
BrZ schreef op 20 August 2003 @ 16:21:
Versatel...
Als het via KPN zou gaan moet je namelijk zelf een gedeelte via de telefoonrekening betalen, en dat gedeelte is bij een light-abo al 20 euro per maand :)
Denk eerder KPN!
Reken maar uit!

14.95 + de verplichte 5 euro voor zontel = 19.95
en laat dat nou net het KPN gedeelte van ADSL Lite zijn >:)

Nadeel van dit abonnement is ook dat het alleen over analoog kan.
ISDN is niet mogelijk...

Verwijderd

Yohost! schreef op 21 August 2003 @ 13:21:
Denk eerder KPN!
Reken maar uit!
Zoals al gezegd, Zon is van Versatel, dus denk je dat nou echt ?

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 22:58
Ik zie nu idd ook op de website dat het via versatel gaat.
Maar KPN had natuurlijk ook gekunt (Dat bieden ze namelijk wel aan)

Nou ja versatel is lang niet overal beschikbaar.
Pagina: 1