4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
WSFTP kan het gewoon dacht ik, maar dat is geen freeware....
Senile! Senile Oekaki
met de gewone dos-ftp kan het wel hoor, maar dan moet je mget in plaats van get gebruiken
mget *.* zal perfect werken
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Kan je niet eerst een recursieve zip uitvoeren (evt. zonder compressie) en vervolgens het archiefbestand ftp-en.
Houdoe
Volgens mij werkt mget niet recursief door directories heen maar alleen met verschillende bestanden. Er zijn overigens ook pakketten die over FTP kunnen sync-en hoor!Robbedoeske schreef op 20 August 2003 @ 15:12:
met de gewone dos-ftp kan het wel hoor, maar dan moet je mget in plaats van get gebruiken
klik
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
tja, uit de originele post concludeer ik dat hij wel de directorynamen kent en die dus kan aflopen om per directory mget uit te voeren, anders komt hij met z'n *.* die hij zèlf voorstelt sowieso nergens
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Ik kreeg net de tip om eens naar ncTFP te kijken. Dit doet exact wat ik wil. Thanks iedereen.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1