Toon posts:

Geheugen na de feestdagen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het hier niet over mijn eigen geheugen na de feestdagen, want ik denk dat dat dan een tijdje uitgeschakeld is...:+

SDRAM geheugen is de laatste week weer (flink) aan het stijgen (30,- in een paar dagen, gemiddeld), maar wat denken jullie, ligt dat aan de aankomende feestdagen (Sinterklaas, Kerst) en zal het na nieuwjaar weer dalen, of is dit het begin van een permanente stijging??

Ben namelijk aan het twijfelen of ik nu bijkoop of afwacht wat er na nieuwjaar gebeurd.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb de geheugen prijzen altijd als een soort golfbeweging gezien.. dan is het weer goedkoop.. dan weer duur.. en het blijft nooit heel lang HEEL goedkoop, het blijft eerder wat langer duurder...

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Ik denk zoiezo wel dat de daling er over enkele ogenblikken aan gaat komen. DDR komt er ook weer aan en de feestdagen zijn ook zo weer afgelopen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, tot mijn verbazing is het geheugen al weer gedaald tot ongeveer 180,-
Is dus een weekje 30,- hoger geweest, nu weer lager.

Rare jongens, die winkeliers.
;)

Verwijderd

Dat heeft niets met de winkeliers te maken maar alles met de fabrikanten (vraag & aanbod verhaal) :)

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 12:45
Er is de laatste tijd waarschijnlijk gewoon erg veel geheugen verkocht (in NL) omdat het zo goedkoop was/is en konden de winkels het aan het begin van deze week gewoon niet meer aanslepen (in NL) dus was er een klein dipje, maar nu hebben ze waarschijnlijk weer genoeg en zakt automatisch de prijs weer.

Om het nog 1x simpel te zeggen, er was op een gegeven moment even meer vraag dan aanbod.

meer vraag dan aanbod = prijs stijgt (tekort, doh)
meer aanbod dan vraag = prijs daalt (overschot)

hoop dat het zo duidelijk is ;)

Verwijderd

Niet echt, de geheugenprijzen stegen over de hele wereld. Je kon dit ook zien op bijv. bestbuy en andere pricewatches.

• -MAD-
Ik snap je reactie niet helemaal shevar, wat was er dan "niet echt" de prijzen zijn toch gestegen en gedaalt :?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Hij bedoelt waarschijnlijk dat het er niet aan ligt dat veel mensen in NL geheugen kopen..

• -MAD-
uhm, had die eerste "in NL" ook ff tussen haakjes moeten zetten, zal het ff doen :)
Pagina: 1