Toon posts:

Spellen schokken met FX 5900 Ultra

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gister de MSI GeForce FX 5900 Ultra..

Maar het lijkt wel of de spellen nog slechter lopen dan met m'n GeForce 3..
Zijn er misschien instellingen ofzo die ik moet veranderen?

Spellen zoals Madden 2004, GTA VC en Unreal II lopen allemaal vrij schokkend..
Op welke resolutie dan ook..

Speelde spellen met GeForce 3 op 1024x768 en liepen ze perfect..
Maar met de nieuwe kaart wil ik dan de spellen toch wel fatsoenlijk kunne spelen op 1600x1200..

Heb un IIyama 19inch monitor..

AMD 2800+
1 Gig Ram intern geheugen

Verwijderd

Damn wat een wereld systeem, dat je geld hebt voor zo`n 5900 Ultra.

Maar vaak moet je even de nieuwe drivers installeren. of windows opnieuw installeren, is meestal wel handig bij nieuw Hardware.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dat heb ik gedaan.. Heb XP Pro opnieuw geinstalleerd en nieuwe drivers geinstalled (45.23)..

Verwijderd

directx 9.0b?

drivers mobo (agp)?

Verwijderd

ik had gewoon eennieuwe kaart gehaald bij de winkel. niet eerst zelf gaan uitzoeken gewoon de makkelijke manier, je hebt hem pas net waarschijnlijk, dus geven ze je waarschijnlijk gelijk een nieuwe mee. en als het probleem dan nog blijft, dan vragen komen stellen. Veel succes

Verwijderd

kaart inruilen voor een Asus :P

Verwijderd

Topicstarter
9.0B staat er ook op...

drivers mobo? wat is dat? :-$
Drivers van het moederbord of wat?
Die heb ik wel op CD staan ja..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem trouwens besteld via MyCom.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg wel iedere keer als ik Windows opstart, un venstertje dat zegt dat ie niet genoeg power krijgt ofzo dus zet ie em op lower performance level..

Maarja hoe kan ik zorgen voor meer power??

Verwijderd

Voedingsprobleem. Koop een zwaardere voeding

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:14

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

mss heb je die extra molex niet aangesloten op de kaart ??

De Nederbelg !

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Nou, lijkt me dus voor 101% waarschijnlijk dat het daar aan ligt he? :)

Meer power betekent nieuwe voeding aanschaffen. Een 400 watt voor jouw systeem(pje) lijkt me zeker geen overbodige luxe!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 21:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 14:59:
Ik krijg wel iedere keer als ik Windows opstart, un venstertje dat zegt dat ie niet genoeg power krijgt ofzo dus zet ie em op lower performance level..

Maarja hoe kan ik zorgen voor meer power??
Goh, en je dan nog afvragen waarom die games schokken :P

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Post eens een plaatje van het venstertje.

Meh ...

• zzzBedmanzzz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-08 01:11
De bijgeleverde powerkabel aansluiten :?

Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/images/product_img/other/vga/power.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door zzzBedmanzzz op 20-08-2003 15:06 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 15:01:
Voedingsprobleem. Koop een zwaardere voeding
Of hij heeft het kabeltje niet aangesloten? :)

Ik weet niet precies hoe het zit met een FX. Bij Radeons moet je hem extra stroom geven, anders krijg je netjes een error. Ik kan me vaag herinneren dat een FX zonder extra stroom kon, maar dan ging die langzamer draaien.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Voeding is zeer belangrijk bij zulke kaarten 300 watt kan vaak geen eens meer, zorg eerst dat je hardware goed is en dan uitproberen anders blijf je zoeken naar het probleem..

Hoeveel watt voeding zit er nu in jouw systeem ?

Verwijderd

Topicstarter
Hehehe ehh ik ben niet zo technisch enzo he, maar ik denk inderdaad dat ik op de kaart kabeltjes moet aansluiten ofzo.
Er zaten namelijk ook kabeltjes bij die doos, maar aangezien ik niet zo technisch ben enzo zal ik dat vanavond wel aan m`n buurjongen vragen.
Maar is dat dus het ''enigste'' probleem?
Dat ik gewoon die stekkertjes wat bij de kaart zaten moet aansluiten?

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Je zit ons in de maling te nemen mag ik hopen?

Niet zo technisch ok, maar niet snappen dat die witte molex op de kaart aangesloten moet worden.....

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:14

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 15:08:
Hehehe ehh ik ben niet zo technisch enzo he, maar ik denk inderdaad dat ik op de kaart kabeltjes moet aansluiten ofzo.
Er zaten namelijk ook kabeltjes bij die doos, maar aangezien ik niet zo technisch ben enzo zal ik dat vanavond wel aan m`n buurjongen vragen.
jup ;)

De Nederbelg !

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:35
Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 14:25:
9.0B staat er ook op...

drivers mobo? wat is dat? :-$
Drivers van het moederbord of wat?
Die heb ik wel op CD staan ja..
Ik heb wel gehoord dat dx 9.0b hier en daar voor wat problemen zorgde.kijk of je je mobo drivers goed er op hetbt staan. en of AA en AF uit staat.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
1 uiteinde voor je hd, 1 voor de uitgang van de stekker van je voeding en 1 voor de videokaart, moest ook even puzzelen bij mijn radeon, maar uiteindelijk lukt het wel. Tenminste zo heb ik het opgelost als ik het me goed herrinner.

Verwijderd

Topicstarter
Astennu schreef op 20 August 2003 @ 15:11:
[...]

Ik heb wel gehoord dat dx 9.0b hier en daar voor wat problemen zorgde.kijk of je je mobo drivers goed er op hetbt staan. en of AA en AF uit staat.
AA en AF uit staan?

Hoe doe / check ik dat?

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Doe maar niet, dat gaat niet goed. Gewoon stekkertje erin proppen en klaar, kom verder alsjeblieft nergens aan.

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-08 13:03

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 15:08:
|:( ja....

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

het propertiesblad van je kaart.... bij het configuratiescherm...

AA=anti-aliasing

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:45
Ben je zo atechnisch dat je nieteens de handleiding kunt lezen waar dit zeer duidelijk in vermeldt staat? Dan is het wel erg gesteld met je hoor :P Laten we er maar vanuit gaan dat je dat voortaan eerst even doet als je een probleem hebt. Scheelt een hoop gedoe, en dat boekje zit er vast niet voor niet bij ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:22
Het beste is om de nieuwste drivers voor het moederbord te downloaden van de site van de desbetreffende fabrikant. De meegeleverde drivers zijn vaak niet zo up-to-date meer.

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik vond die Radeon al zo overdreven met die mega warning en piepen bij het opstarten wanneer dat extra stroom kabeltje er niet in zat.

Wanneer je dan dit leest, is dat dus helemaal niet zo overbodig :D

En nog leuker is dat de rest gewoon doorneuzelt over drivers en Anti-Aliasing, briljant topic wederom.

[ Voor 21% gewijzigd door Ace op 20-08-2003 15:21 ]

• Maverick
  • Laatst online: 18:45
keldon schreef op 20 August 2003 @ 15:20:
Ik vond die Radeon al zo overdreven met die mega warning en piepen bij het opstarten wanneer dat extra stroom kabeltje er niet in zat.

Wanneer je dan dit leest, is dat dus helemaal niet zo overbodig :D
Je wilt niet weten hoe kl#te het is als je hem snachts als iedereen op bed ligt er ff inprpt, je er ff niet aan denkt, en je pc als een debiel begint te piepen :o Staan er meteen 3 man boos aan je slaapkamer deur :+

En t blijkt idd erg moeilijk om meer dan de startpost te lezen :X

[ Voor 7% gewijzigd door Maverick op 20-08-2003 15:22 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Een GeForce FX 5900 Ultra is daar gewoon te traag voor, ik heb nog een Radeon 9000 Pro liggen, veel sneller en wil 'm ook wel ruilen, omdat ik het zielig voor je vind...... :D
Misschien is het slim wanneer je niet echt technisch bent het boekje eens goed doorlezen, dan had je het zelf kunnen lezen dat het moet.

• Ronno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-02 15:37

Ronno

make source && not war

Ik heb een interessant boekje voor je te koop............Windows for dummies.
Lees daarna de handleiding van je videokaart.

High-level multi-tasking : "Drinking coffee while booting-up Windows"

Verwijderd

Topicstarter
haha Yeah Yeah Yeah... hou maar op :-P

Snap de hints.. hehehe

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-08 11:57
heb je nu die stekker er al in zitten dan....

Verwijderd

Nadat je die stekker erin gestoken hebt zal je wel blazing-fast gaan met zo'n systeempje :) Ik denk dat hij zonder molex gewoon op de 2d-klokfrequenties blijft staan, vandaar de schokjes...

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 18:28 ]

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 20:51
Of je stop de stekker erin :P

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Verwijderd

//offtopic/ ff snel vraagie tussendoor, ik ga de Asus FX5900 Ultra 256mb kopen, voeding is 250 watt.. heb 1 hdd op 7200, een dvdrom en een burnertje op me voeding.. als ik bijv. de brander (desnoods de dvdrom ook) eruit trek, zou die dan wel genoeg voeding krijgen? moet namelijk een maandje w8en op niewe voeding.. en een maandje kan ik wel mee leven als ik ff die dingen in moet pluggen als ik m nodig heb

P4 2.0 ghz

/offtopic//

t schijnt idd zo te zijn dat de kaart zonder externe voeding kan maar dan loopt ie idd een stuk langzamer.

kabeltje erin, en problem solved :) (maar dat stond hierboven al ongeveer 100x;))

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 20:34:
//offtopic/ ff snel vraagie tussendoor, ik ga de Asus FX5900 Ultra 256mb kopen, voeding is 250 watt.. heb 1 hdd op 7200, een dvdrom en een burnertje op me voeding.. als ik bijv. de brander (desnoods de dvdrom ook) eruit trek, zou die dan wel genoeg voeding krijgen? moet namelijk een maandje w8en op niewe voeding.. en een maandje kan ik wel mee leven als ik ff die dingen in moet pluggen als ik m nodig heb

P4 2.0 ghz

/offtopic//

t schijnt idd zo te zijn dat de kaart zonder externe voeding kan maar dan loopt ie idd een stuk langzamer.

kabeltje erin, en problem solved :) (maar dat stond hierboven al ongeveer 100x;))
Als je de stroom aansluiting er niet in stopt, dan kan je gewoon in windows en met 2d werken.
Zodra je een spel opstart loopt ie vast en reboot ie.

Zelf ondervonden, was vergeten de stroomkabel aan te sluiten, was het niet gewend namelijk ;)

Daarna liep ie trouwens super ! geen enkele vastloper gehad de afgelopen geruime 2 maanden.

Verwijderd

was niet me vraag? ik wilde weten of het wél loopt als ik de dvdrom en brander uit me voeding haal.. want 250watt is niet genoeg, weet ik zeker.. jij hebt 520 watt :$ toch? en heb jij ook de asus 256mb?

• BurnerXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Misschien heeft dit er iets mee te maken: http://www.tweakers.net/meuktracker/4702

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 20:42:
was niet me vraag? ik wilde weten of het wél loopt als ik de dvdrom en brander uit me voeding haal.. want 250watt is niet genoeg, weet ik zeker.. jij hebt 520 watt :$ toch? en heb jij ook de asus 256mb?
Yup, ik heb een 520watt hyper voeding :)
En ik heb een Point of View FX 5900 non-ultra 128mb :)

Maar minimaal een 300watt is tog zeker aan te raden !

Met een 350watt merk voeding zit je wel goed.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

[offtopic]

Waarom worden er altijd van die zware voedingen aangeraden?
Heb hier gewoon een Standaard 300W voeding, met daarop een AMD 1700+ @ 1800+, 5 x pci kaarten, GF4MX440 overgeclockt, 3 harddisk (scsi), 2 cd branders, 1 cd speler, floppy, 2 casefans. En zo af en toe nog een 4e harddisk :) En geen centje pijn :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Bartjuh, draait die kaart nou een beetje? want van de ati likkers hoor ik dat de radeon 9800's beter zijn, en de nvidia geilers zeggen weer de fx5900 :S

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 20:58 ]

Verwijderd

Kijk naar de test bij nieuws, bij benchmarks half life 2, daar haalt de 9700PRo en ZELFS de 9600PRo de FX5900ultra in!! Steekt die molex er nu al in? :?

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:02
FastBunny schreef op 12 september 2003 @ 20:57:
[offtopic]

Heb hier gewoon een Standaard 300W voeding, met daarop een AMD 1700+ @ 1800+, 5 x pci kaarten, GF4MX440 overgeclockt, 3 harddisk (scsi), 2 cd branders, 1 cd speler, floppy, 2 casefans. En zo af en toe nog een 4e harddisk :) En geen centje pijn :)
* SyS_ErroR denkt met jouw mee :)
Ik heb zelf ook een 1600+ 2wd800jb's 8mb cache gf4ti4200 128mb ddr 5 casefan's draaien op een ZoeperBloem 300Watt voeding

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 11:45
ik zou bijna zeggen RTFM...
er staat in zoon ding precies, met plaatjes, uitgelegd wat je moet doen.
als je geen verstand van computers hebt moet je ook niet zomaar aankloten, maar gewoon lezen

TheS4ndm4n#1919

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
Van sommige mensen vraag je je ook af wat ze met zo'n snelle pc moeten als ze bepaalde dingen al niet weten. |:(

Ist nu al opgelost ?

Verwijderd

heel fijn systeemfoutje, dat er eindelijk iemand met mij denkt.. dus jij denkt dat het wel zal werken? (in de asus fx5900 ultra moet je wel een molex proppen he, maar heb verder geen casefan's, puur alleen de mobo (met 2 used pci) 1 hdd op 7200, een dvdrom en een brander.

Verwijderd

jongens.. ik ben niet de topic starter! ik heb die kaart nog niet gekocht, vroeg me alleen af of het zal werken op een 250 watt voeding! en eventueel wel als ik dus mn dvdrom en burner eruit trek

OFFTOPIC voor de duidelijkheid nog eens :S

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 21:09 ]

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zullen we het even vriendelijk houden heren :?

Bedankt voor de behulpzaamheid, maar laat het sarcasme maar even achterwege, ook jij stond vroeger twijfelend met kabeltjes in je hand >:)

Verwijderd

DSmarty schreef op 12 September 2003 @ 21:20:
Bedankt voor de behulpzaamheid, maar laat het sarcasme maar even achterwege, ook jij stond vroeger twijfelend met kabeltjes in je hand >:)
naah, ik stak ze gewoon ergens in waar ze pasten, heeft me een 2 mb S3 kaartje gekost maar daar had ik er toch nog 4 van :P (floppykabel in de VESA aansluiting proppen :X, hey, ik was toen 9 :P)

• Termy
  • Laatst online: 00:38

Termy

valt er nog wat te fragge?

keldon schreef op 20 August 2003 @ 15:15:
Doe maar niet, dat gaat niet goed. Gewoon stekkertje erin proppen en klaar, kom verder alsjeblieft nergens aan.
wat een vertrouwen lol ;)

waars is het een kwestie van die extra molex aansluiten. m'n msi gf fx 5900 non ultra moet dat ook ;)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 10:21

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 21:05:
jongens.. ik ben niet de topic starter! ik heb die kaart nog niet gekocht, vroeg me alleen af of het zal werken op een 250 watt voeding! en eventueel wel als ik dus mn dvdrom en burner eruit trek

OFFTOPIC voor de duidelijkheid nog eens :S
dit zal je waarschijnlijk NIET trekken
je dvd en burner die trekken als ze uit staan geen ene bal dus dat gaat niet helpen
gewoon even naar de lokale pc boer en daar ffe een Q-tec 550 W halen ofzo die is vergelijk baar met een 400 tot 450 W ernemax ofoziets voor niet te veel geld

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 18:39

mvds

Totally awesome!

FastBunny schreef op 12 September 2003 @ 20:57:
[offtopic]

LOL

Nou, een GF4MX is wel wat anders dan een GF FX he? En een 1700+ is leuk, maar een 2800+ heeft toch wel iets meer nodig. En het is leuk dat je die CD spelers enzo opnoemt, maar die gebruik jeniet allemaal tegelijk...

Wat ik wil zeggen, jij hebt gewoon mazzel gehad, maar met een 250 of 300 watt voeding zal je het echt niet redden met het systeem van de topicstarter :)

Verwijderd

Allemaal mooi en wel, maar steekt die molex nu al in die GF FX?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 09:19:
Allemaal mooi en wel, maar steekt die molex nu al in die GF FX?
inderdaad , een heel mooi topic maar zo word het niks he :>

Verwijderd

Btw,
Vaak heb je dat als VSYNC uitstaat dat zelfs spellen op de dikste computer lijken te schokken :)
VSYNC aanzetten wil wel eens helpen :)

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 09:42:
Btw,
Vaak heb je dat als VSYNC uitstaat dat zelfs spellen op de dikste computer lijken te schokken :)
VSYNC aanzetten wil wel eens helpen :)
Nou juist op de dikste computers.... De computer rendert meer frames dan de monitor aankan, en zie, daar heb je het "schokken". Persoonlijk vindt ik het bijna net zo hinderlijk als wanneer een spel echt schokt vanwege te trage hardware, gelukkig dat VSYNC bestaat dus!

Specs

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 20:58:
Bartjuh, draait die kaart nou een beetje? want van de ati likkers hoor ik dat de radeon 9800's beter zijn, en de nvidia geilers zeggen weer de fx5900 :S
Ligt eraan welk spel ..

HL2 zal denk ik beter draaien op een ati, aangezien ati en valve samen het spel hebben ontworpen, ati er veel geld in heeft gestopt en nVidia dat had gewijgerd om te doen. Nou brengt valve extra negatieve (waarschijnlijk hevig gemanipuleerde) benchmarks naar buiten en kraakt nVidia af, dat dat ook nog eens gebeurt op die ATI shader day gebeurtenis maakt het nog twijfelachtiger.
Maar het performance verschil zal in the end denk maar 10% in het voordeel voor de 9800 van ati in hl2.

Bij doom3 hoor ik weer verhalen dat de fx 5900 beter presteerd.

In DX 8 presteerd de FX 5900 over het algemeen beter...
In DX 9 ; time will tell, ik denk dat je over een half jaar pas een eerlijk en duidelijk beeld krijgt.
In OpenGL presteerd de fx denk beter , kijk naar doom3.
OpenGL is altijd al mijn favoriet boven DirectX geweest :)
Vooral vroeger, 3 jaar terug vond ik alle spellen die zowel DX als OpenGL aan konden, de OpenGL modus veel soepeler spelen :)

Verwijderd

wat ik nu graag wil weten heeft die topicstarter dat verdomde snoertje al aangesloten haha :D :D

• Termy
  • Laatst online: 00:38

Termy

valt er nog wat te fragge?

Shunt schreef op 13 September 2003 @ 02:28:
[...]

dit zal je waarschijnlijk NIET trekken
je dvd en burner die trekken als ze uit staan geen ene bal dus dat gaat niet helpen
gewoon even naar de lokale pc boer en daar ffe een Q-tec 550 W halen ofzo die is vergelijk baar met een 400 tot 450 W ernemax ofoziets voor niet te veel geld
Q-tec is niet bepaald een vergelijk met enermax en zo.. check het topic maar die specifiek over de Q-tec 550W dual-fan gaat in DOC..

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 10:21

Shunt

Boe

Termy schreef op 13 September 2003 @ 13:40:
[...]

Q-tec is niet bepaald een vergelijk met enermax en zo.. check het topic maar die specifiek over de Q-tec 550W dual-fan gaat in DOC..
nou hier doet hij het beter dan een enermax 400 W hoor :>

maar dat kan natuurlijk per pc veschillen
maar dit is een beetje een nutteloze discussie aangezien er al een compleet topic aan is gewijd ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Pagina: 1