Toon posts:

Mysql data in flash laden ???

Pagina: 1
Acties:
  • 15 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of hier goed staat omdat flash hier hoort en Mysql onder Programming and Webscripting. Vandaar dat ik hem maar hier neer heb gezet.

Goed mijn probleem:

Ik wil in Flash een kaartje van nederland laten zien met daarop tempraturen bv. rotterdam 22,5 graden, dan moet er bij rotterdam een vakje (tekstboxje) staan waarin hij 22,5 graden heeft staan. Maar stel dat is om 10 uur en 11 uur is 23,5 graden dan moet hij dit weer geven en niet meer die 22,5. Sipel gezegd hij moet dynamic zijn.

Ik heb het internet afgezocht en zelf zat ik al aan php te denken of een XML file
maar ik zou me god niet hoe dat zou moeten zijn hier voorbeelden van.

Alvast erg bedankt,

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Het is zeker mogelijk, want voor een project hebben we ook zoiets gemaakt. Daarbij werd tekst uit een mysql db gehaald en getoond in een Flash applicatie.

Alleen dat onderdeel heb ik niet gemaakt dus ik kan je helaas daarmee niet verder helpen.
Maar nu weet je in ider geval dat het kan. Nu hoef je alleen maar te zoeken hoe het kan. :)

Senile! Senile Oekaki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:06

TrailBlazer

Karnemelk FTW

tja google is je vriend
onthoud altijd je bent vast niet de eerste wat zegt google. Verder niet inhoudelijk naar de hits gekeken hoor maar 6740 hits moet wat te vinden zijn lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:53

Pelle

🚴‍♂️

Trek met een of ander script info uit je database, en stop dat in een formaat dat Flash kan snappen. XML is goede optie dus.

Dit topic is gesloten.