Toon posts:

[Progz] Norton Antivirus

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik heb NA2003 maar die abbo is verlopen (kreeg em gratis bij me pc [vet nep dit hoor heb vrij veel voor me pc betaalt]), maar nu wil ik geen nieuwe abbo kopen. Nu ken ik wel een paar oplossing voor dit probleem, maar ik d8 aat ik het maar legaal doen, Dus me vraag is als ik em opnieuw installeer, begint ie dan weer van voor af aan te tellen?.

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 17:18
Nee, zo werkt dat niet. Wordt dacht ik gelogged in je register. Gewoon braafjes betalen ;)

Verwijderd

Als het goed is begint ie weeer van voren af aan. Heb zelf ook eens norton 2002 opnieuw moeten installeren waarbij de ondersteuningsperiode weer een jaar was.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Als het programma goed bevalt, waarom koop je hem dan niet?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Als je hem opnieuw laat tellen is het niet legaal.
Er is geen andere legale optie dan OF een nieuw pakket kopen, OF nieuwe subscriptie op de updates doen.

Iedere andere optie is illegaal.

Verwijderd

Topicstarter
kweenie schreef op 20 August 2003 @ 13:12:
Nee, zo werkt dat niet. Wordt dacht ik gelogged in je register. Gewoon braafjes betalen ;)
dat zal geen probleem worden :-), Maar zoals ik al zeg ik heb vrij veel voor me pc betaalt, dus wil ik niet nogeens na 3 maanden opnieuw betalen voor norton zodat ik verder kan gaan met updaten. "ze denken geld teveel ofzo"

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Opniew installeren en gaan, doe dat ook met m`n AV95 :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 13:17:
[...]

dat zal geen probleem worden :-), Maar zoals ik al zeg ik heb vrij veel voor me pc betaalt, dus wil ik niet nogeens na 3 maanden opnieuw betalen voor norton zodat ik verder kan gaan met updaten. "ze denken geld teveel ofzo"
niemand verplicht je om dat pakket te gebruiken. Echter ze geven vaak bij nieuwe pc's van die probeer versies die 3 maanden geupdate kunnen worden. Daarna kan je hem wel bljiven gebruiken alleen niet updaten.

Verwijderd

Topicstarter
jah, op me oude pc zit ook no NAV98 :D , daar kan ik oneindig gebruik van maken (updaten enz) maar die zit in zown packard bell master cd :-(

Verwijderd

Als je je pc gekocht hebt en je krijgt daarbij een virusscanner (gratis), dan moet je niet klagen :/

Als jou verteld is dat die virusscanner 1 jaar werkt, moet je teruggaan.
Anders: een gegeven paard niet in de bek kijken.

De aanschaf van een pc staat niet gelijk aan het erbij verkrijgen van anti-virus software hoor ;)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Je wil legaal, maar niet dokken. Wat wil je nou eigenlijk, dat NAV gratis is/wordt :?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dit is eigenlijk een vraag die alleen beantwoord kan worden met illegale oplossingen :) .

Ok, je hebt veel voor je PC betaald maar nauwelijks iets voor de software omdat die veelal gratis wordt meegeleverd of wordt betaald door de producent in dit geval Symantec.

Iemand die legaal een pakket koopt heeft overigens óók maar een beperkte termijn voor updates en zal daarna zijn abonnementje moeten verlengen.

Uiteindelijk betaal je dus voor updates van het programma en de virusdefinitiefiles en dat is eigenlijk logisch. Immers, je blijft dan aktueel.

Er zijn overigens allerlei alternatieven voor Norton die wél gratis zijn.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Wekkel schreef op 20 August 2003 @ 13:22:
Je wil legaal, maar niet dokken. Wat wil je nou eigenlijk, dat NAV gratis is/wordt :?
tsja, ik volg de adviezen van de Overheid bezuinigen, en dat doe ik op het kopen van de Update pakket :-). Dus als ik em reinstall dan begint alles weer van voor af aan?

verder nu jullie het zeggen weet ik niet als dit een gratis pakket was ofzo. Neem aan van niet. Maar dit pakket staat wel op me naam, dus als ik me een serial van een vriend krijg :-) word dit dan gechecked?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 13:27 ]

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Dan doe je het dus illegaal en dat was niet je uitgangspunt.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Illegal_Alien schreef op 20 augustus 2003 @ 13:18:
Opniew installeren en gaan, doe dat ook met m`n AV95 :)
Ik heb mijn versie van Norton Systemworks al heel vaak opnieuw geïnstalleerd na een format van het systeem. Elke keer ging de abonnementsservice opnieuw in.

Ik ben best bereid te betalen voor een nieuw jaar (dat zou ik eigenlijk sinds december 2002 al hebben moeten doen), maar volgens mij is het volledig legaal om het systeem te formatteren. Dat Norton dan elke keer mij een nieuwe abonnementsperiode geeft, daar kan ik niets aan doen, dat is niet mijn probleem.

Ik ga ook niet vragen om te mogen betalen terwijl mijn abonnementsperiode volgens de computer tot 17 augustus 2003 loopt (afgelopen zondag nieuwe installatie gedaan).

Elke keer vul ik netjes mijn gegevens incl. e-mailadres in, dus als ze een goede manier van registratie zouden hebben, zouden ze mij gewoon kunnen herkennen als abonnee van de service.

edit:
Ik heb destijds 250 gulden betaald voor een volledige versie van Systemworks 2002, ik weet niet of het bij een OEM versie ook zo werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Canaria op 20-08-2003 13:29 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 13:25:
[...]

tsja, ik volg de adviezen van de Overheid bezuinigen, en dat doe ik op het kopen van de Update pakket :-). Dus als ik em reinstall dan begint alles weer van voor af aan?
dream on, het is en blijft illegaal ;)

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 10:56
met opnieuw installeren lukt dat gewoon hoor. Dan kun je er weer een jaar tegen aan. Zie niet in wat hier illegaal aan is...

Verwijderd

Topicstarter
nee precies. IS er een mogelijkheid om die abbo check te opzeilen op de updates ,via een simpele manier waardoor het toch legaal is?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 13:25:
[...]

Meten is weten.
Van proberen kun je leren.

Het meewerken aan illegale praktijken is niet de favoriete sport van Tweakers en daarnaast ook niet toegestaan evenals erom vragen.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
GuardianAngel schreef op 20 August 2003 @ 13:29:
[...]

Meten is weten.
Van proberen kun je leren.

Het meewerken aan illegale praktijken is niet de favoriete sport van Tweakers en daarnaast ook niet toegestaan evenals erom vragen.
nee precies, daarom zoek ik samen met de mede-tweakers een legale oplossing om NAV2003 te tweaken :D

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Staat gewoon op de support pagina van Symantec: http://www.symantec.com/techsupp/subscribe/index2.html :)

Vragen hoe je dit moet omzeilen zien we liever niet.

Verwijderd

Juist.

Wat je doet? Niet NAV gebruiken want er zijn genoeg betere en ook nog eens gratis alternatieven :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.