Toon posts:

Update wordt er uit gegooid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop tegen een probleem aan met updaten.
Ik moest op een paar systemen de windows update draaien tegen het blaster virus.
Dit is uiteraard niet moeilijk maar ik liep bij 3 systemen tegen het probleem aan de hij de update na 5 a 10 seconden gewoon zonder melding er uit gooit. Ik krijg het niet voor elkaar om bij die 3 systemen de update te voltooien, en ik heb ook geen idee meer hoe ik het voor elkaar moet krijgen...

Hier onder nog wat info:

- uiteraard ben ik ingelogt als administrator.
- lukt ook niet na installatie van servicepack1a (winXP)
- Blastervirus is niet aanwezig op het systeem
- Heb het geprobeerd zowel via de site en met WindowsXP-KB823980-x86-NLD.exe lokaal op het systeem

iemand bekend met het probleem of heeft iemand een idee??

Groetjes Nick

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-09 21:00

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

Zijn dat toevallig engelse systemen ?

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

Verwijderd

Topicstarter
Nee WinXP nederlands

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Gebruik eens veilige modus om de update van het W..NLD.exe bestand uit te voeren. Dan heb je geen last van dat andere drivers/applicaties de update kunnen afbreken.
Kijk eens met drwatson wat voor fout melding er wordt gegenereerd tijds het afbreken

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-09 21:00

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

Heb je al in de eventviewer gekeken of die een melding geeft over wat er gebeurd is ?

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

Verwijderd

Kijk eens in het daarvoor bestemde topic, daar staat het (waarschijnlijke) antwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Update voltooid! Veilige modus is inderdaad de oplossing... Bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Nick
Pagina: 1