Nou dit zal wel wat eenvoudigs zijn… maar ik heb gisteren avond de hele avond gezeten om een eenvoudige hello world te schrijven voor WebSphere met een Sesion EJB (HelloWorld). Ik weet zeker dat de server side goed is… het werkt namelijk ook gewoon op de BEA weblogic server.
Naast de standaard methodes heb ik 1 extra methode... deze geeft een String terug naar mijn client. De methode heeft deze vorm
Public String sayIt()
{
String hello;
....
retrurn (hello);
}
Het probleem zit dus aan de client side. Heb wat ervaring met WebLogic dus ik heb geprobeerd deze aan te passen naar WebSphere. Wat ik wil weten is hoe ik deze client kan laten praten met mijn EJB en die String dus haalt van de WeBSphere server!
Naast de standaard methodes heb ik 1 extra methode... deze geeft een String terug naar mijn client. De methode heeft deze vorm
Public String sayIt()
{
String hello;
....
retrurn (hello);
}
Het probleem zit dus aan de client side. Heb wat ervaring met WebLogic dus ik heb geprobeerd deze aan te passen naar WebSphere. Wat ik wil weten is hoe ik deze client kan laten praten met mijn EJB en die String dus haalt van de WeBSphere server!