"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
日本!🎌
Dus als iemand een alternatief heeft...
<<je raadt het al... ik heb een backup van mijn systeemschijf op een andere HD die ik normaal off-lie houd... en die crashte vrolijk mee!!>>
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik heb echt een probleem, aangezien ik niet op mijn PC kan werken, nu...
Ik zit dit achter een Mac (!) te tikken, dus als iemand me kan helpen met iets anders dan "RTFM" of "FAQ" of "KB", en met echte adviezen... dan graag.
Mijn win2k functioneert niet meer! MS KB helpt me niet verder, aangezien ze er kennelijk vanuit gaan dat een download niet faalt...
THX
Verwijderd
-Op een aparte HD dus? Als je die nou 'es in de machine als primary hangt?
-Log es in als een andere user
-Partitie ingedeeld als NTFS? (in dat geval valt een DOS bootflopje dus af > NOOIT de c-partitie als NTFS indelen, kan een hoop ellende schelen...)
heb je bv SFC /scannow geprobeerd?
zie ook: Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Het probleem is ook niet dat-ie (mijn main-boot-hd) niet boot, maar dat de explorer (zowel Windows als Internet) ermee kapt bij het opbouwen van de desktop, naar aanleiding van een mislukte upgrade. Is dat duidelijker gesteld?
Whatever happened to het verbieden van de koppelverkoop van Explorer en Windows? Die zou je toch moeten kunnen uninstallen zonder problemen? En daarna herstellen?
thx 4 tha link, btw...
SFC is er ook niet alleen als je problemen met booten hebt, maar is een algemene systeembetanden hersteller. Je kan het ook gewoon vanuit windows uitvoeren, dus misshien helpt hetRamzzz schreef op 21 August 2003 @ 12:48:
Het probleem is ook niet dat-ie (mijn main-boot-hd) niet boot, maar dat de explorer (zowel Windows als Internet) ermee kapt bij het opbouwen van de desktop, naar aanleiding van een mislukte upgrade. Is dat duidelijker gesteld?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Thanx man! <<Dat wisten we nog niet. Dat dat niet een standaard optie is die win2k voorstelt als de zaken vastlopen is natuurlijk een overbodige opmerking???