Code, justify, code - Pitr Dubovich
2. nieuwste bios flashen
3. stekker er niet uithalen.
het lijkt erop dat het batterijtje leeg is en dus zodra er geen spanning staat op het systeem hij dan alles kwijt is.
* TERW_DAN moet denken aan miami plankjes
[ Voor 4% gewijzigd door TERW_DAN op 20-08-2003 12:27 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Ik denk idd. dat de jumper op Clear CMOS staat of i.d. Ik zou voor de zekerheid maar ff kijken of de jumper wel goed staat.
Verwijderd
Ik denk of dat de cmos jumper standaard verkeerd is gezet of de batterij niet goed geplaatst is, zoals de anderen zeggen.
[ Voor 8% gewijzigd door BalusC op 20-08-2003 15:22 ]
Heb trouwens een Epox 8k3a+
Raar... Is zo gek nog niet
Verwijderd
Bij ander bordje kreeg ik ookdie melding na iedere keer dat ie uitstond,bios geflasht (was up to date,maar met zelfde file geflasht),en probleem was weg.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 21:03 ]
btw tot hoever kan je cpu voltage? en je geheugen voltage?
mijne komt rechtsreeks van abit en dat stomme ding wil alleen op 2.35 volt voor de cpu en super heet wordt ie dan, gare ding, doet het dus niet, terug maar weer (3de al:S)
en mijn geheugen kan ook super ver worden opgefocked:S maar verder dan de bios kom ik dus niet
heeft iemand anders dat probleem wel eens gehad? (zit een throughtbred b proc in) weet dus niet welke bios dit is, want kan simpel weg niet verder komen dan de bios.
bla?
Probeer maar even op jouw mobo - tot nu toe, elk mobo die ik had, starte NIET op als de jumper op ClearCMOS staat...Verwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 15:18:
SileX, dat is bull. De pc start wel op, maar de instellingen worden niet onthouden.
Ik denk of dat de cmos jumper standaard verkeerd is gezet of de batterij niet goed geplaatst is, zoals de anderen zeggen.
BalusC schreef op 20 August 2003 @ 15:22:
Nee, da's niet bull, het verschilt gewoon per merk/type moederbord
Over de voltages, ik heb geen idee hoe ze nu staan uit me hoofd. Hij draait al sinds jaar en dag prima stabiel op 1837 mhz (2200XP unlocked) maar ik zal het even nakijken.
Code, justify, code - Pitr Dubovich