Toon posts:

[Win2k] PC gaat niet uit.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen gaat m'n PC niet meer uit. Dwz. windows sluit zich wel af maar alle fans in m'n case blijven draaien. Ik moet nu de knop 4 sec ingedrukt houden. Lastig.
Ik heb van de week de nieuwste 4-in-1 drivers installed, en het lijkt erop dat dat de boosdoeners zijn.
Iemand anders die dat ook heeft of er iets over te melden heeft?

(liefst een oplossing)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Deinstalleer de drivers en probeer eventueel een vorige versie? Welk OS/Windows-versie gaat het precies om? Want je topictitel is nog niet helemaal top :P.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Over welk OS praten we hier? Graag de volgende keer even het OS in de titel vermelden.
Zie ook: Windows Operated Systems - Policy

Maar wat heb je zelf al allemaal gedaan om tot een eventuele oplossing te komen? Heb je je systeem helemaal up-to-date qua updates? SP's geinstalleerd? Wat zijn de specificatie's van je pc? Wat meer info graag. Lees ook even:
Voordat je een topic opent
De topictitel
De openingspost

[ Voor 3% gewijzigd door Han op 20-08-2003 12:09 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ik heb dat ook op me server, en herrinner me dat ik dan een apparaat moest toevoegen (iets met acp powersuply of zoiets) dan kon ie wel automatisch uit..

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 21:49

Giblet

Dingen

Toevallig heb ik dit probleem ook. Beetje zoeken hier leerde me dat het ook aan je bios kan liggen (ACPI of iets dergelijks).
Die moet aanstaan voordat je windows installeert (in mijn geval XP), maar dat betwijfel ik, want mijn linux distro sluit ook niet meer goed af sinds ik mijn bios gereset had :/

Verwijderd

Topicstarter
Excuus voor de topictitel.
MB: DFI - AD 77

Het probleem zit niet in de bios, niet onder apparaatbeheer, en downgraden van de 4-in1 drivers heeft het niet verholpen. Ik wou nog even wachten op een evt. oplossing voor ik met een schone install begin.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Heb je al gezocht? Er zijn over dit probleem veel topics geweest en daarin worden ook oplossingen gegeven.

Zoeken op: Win2k afsluiten stroom fans

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1