waar koop ik Halflife?

Pagina: 1
Acties:

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02-2025
De kale versie, dus zonder opposing force en zeker zonder T-shirt.
En in Leeuwarden.
voor een paar tientjes.
winkels hebben 'm niet eens op de bestellijst.

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

als winkels alle spellen in de prijslijst moesten zetten die ze hadden, zou die prijslijst oneindig lang worden ...

leeuwarden? hmm zat daar geen norrod en euromax? ga daar even kijken, die hebben 'm vast wel

annuh wat dacht je van de speelgoedwinkel (Intertoys, Bart Smit, Speelboom, etc.)? die hebben hele rijen met spellen (en niet alleen playstation en nintendo zut) ..
V&D, keuze zat joh!
en voor een paar tientjes? hhmmm dat weet ik niet, moet je maar even opsnorren in die zakies

succes! ;)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 19:40
Wij verkopen geen software :)

http://gathering.tweakers.net/forum/find

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-02 14:01
gewoon in de intertoys of bart smit of zow

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Veel succes, ik heb heel rotterdam afgezocht voor half life, nergens gevonden, dus op de hcc maar half life generations gekocht, kan ik tenminste counterstrike spelen :)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02-2025
Natuurlijk ben ik al die winkels afgeweest!
Allemaal.
In Leeuwarden en in Emmeloord. niet bepaald de grootste steden in Nederland, maar bij elkaar zeker 15 winkels gehad. als dat kutspel dan nog nergens te koop is kopieer ik 'm wel!

Verwijderd

Op vrijdag 01 december 2000 10:01 schreef SLaSH! het volgende:
Veel succes, ik heb heel rotterdam afgezocht voor half life, nergens gevonden, dus op de hcc maar half life generations gekocht, kan ik tenminste counterstrike spelen :)
Mij verging het net zo. Waarschijnlijk moet je n'm bestellen. Bij de Free Record Shop kan dat. Kost ie alleen wel Fl. 100,- omdat
je dan dat Generation-pack moet kopen, volgens mij is ie ook niet meer los te koop.

Verwijderd

Laat hem gewoon bestellen bij de intertoys of bartsmit!!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Pagina: 1